• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400070603575

از حمایت تا تبریک مسئولان به استاندار منتخب یزد

از حمایت تا تبریک مسئولان به استاندار منتخب یزد

ایسنا/یزد جمعی از مسئولان و مدیران بخش خصوصی و نهادهای مردمی با انتشار پیامی از استاندار منتخب یزد حمایت کرده و این مناسبت را گرامی داشتند.

آیت الله «سیدمحمدکاظم مدرسی» نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد با انتشار پیامی به استاندار جدید، انتصاب وی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: «جناب مستطاب مهران فاطمی زید عزه

به قول معروف؛ صَدَرَ مِن اَهلِه وَ وَقَعَ فی مَحَلِّه

توفیقاتتان در مسیر احیای کلمه حق و عدالت و حل مشکلات مردم استان دارالعلم و دارالعباده یزد، روزافزون باد.»

امیدوار به شتاب و رشد مطلوب

«محمدصالح جوکار» رئیس مجمع نمایندگان یزد نیز در این باره اظهار کرد: وجه مشخص دولت سیزدهم، این است که نیروهای مردمی، ولایی و انقلابی و با روحیه جهادی در مسئولیت‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند.

وی از نقش استاندار در توسعه زمینه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و گفت: امیدواریم که با این انتخاب برای استان، با یک شتاب و رشد مطلوبی بتواند استان خودش را دنبال کند و چالش‌های یزد برطرف شود و شاهد ارائه خدمات مطلوبی به مردم باشیم.

زنده شدن امید در دل جوانان با انتصاب فاطمی

«سیدجلیل میرمحمدی» نماینده مردم تفت و میبد و نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نیز با انتشار پیامی این مناسبت را تبریک گفت و تصریح کرد: «با سلام و درود و تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) و با گرامیداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار جدید یزد و نماینده عالی دولت در این استان را صمیمانه تبریک عرض میکنم و توفیق روز افزون شما در سنگر خدتگزاری به مردم شریف و نجیب دارالعباده یزد را از خدای متعال مسالت می‌دارم.

وی در این پیام تصریح کرده است: خدا را شکر می‌گوییم که دولت انقلابی آیت الله رییسی با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استفاده از جوانان زبده در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور و تعیین استاندار جوان، بانشاط، انقلابی، مردمی و متخصصی چون شما برای استان یزد بار دیگر این امید را در دل جوانان کشور و استان یزد زنده کرد که مسیر جوانگرایی مدیران اجرایی کشور مسدود نیست.

امیدوارم با همت و تلاش جهادی و جوانانه و با اتکا به دانش و تجربه نخبگان و اندیشمندان و همچنین با رویکردی مردمی و البته ضد فساد در طول دوران خطیر خدمت خود، آبادانی و اعتلای مادی و معنوی روز افزون را رقم بزنید و میراث ماندگاری از کارآمدی، خدمتگزاری و حل مشکلات مردم را به یادگار بگذارید و عزت و سربلندی دو دنیا را نصیب خود نمایید.»

خبر خوشایند انتخاب استانداری جهادگر

«فاطمه سعادت‌جو» رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان هم با انتشار پیامی انتصاب استاندار منتخب یزد را تبریک گفت. در این پیام آمده است: «جناب آقای دکتر فاطمی انتصاب شما به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد به عنوان فردی ارزشی، دانشگاهی و جهادی، خبری بس خوشایند برای جهادگران جهاددانشگاهی استان یزد بود.

همواره جهاد دانشگاهی با تکیه بر اهداف عالی و بنیادین آن از بدو انقلاب تاکنون، محورهای توسعه استان و همراستا بودن با نیازهای موجود، تلاش خود را برای همراهی مسئولان خدوم در این عرصه خطیر به کار گرفته است و اینبار نیز انتصاب شما نویدبخش انتخاب فردی از جنس جهاد و انقلاب است و این همکاری را برای ما ملموس‌تر کرده است.

ضمن عرض تبریک به شما استاندار جوان و فرهیخته، اعلام می‌کنم که جهاد دانشگاهی همچنان گذشته، امادگی کمک به توسعه استان را داشته و در راستای ایجاد بسترهای موثر در رفع موانع و مشکلات استان اقدام خواهد کرد ضمن این که در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، در کنار شما خواهد بود. انشالله توسعه، رشد و بالندگی از دستاوردهای سریع انتصاب شما برای یزد باشد.

انتخاب دلگرم‌کننده‌ی استانداری حامی در بحران‌ها

«سیدامیرناصر طباطبایی» رئیس جامعه هتلداران استان یزد و خزانه دار جامعه هتلداران کشور نیز در پیامی به مناسبت انتصاب مهران فاطمی به عنوان استاندار جدید یزد، اظهار کرد: باید به این مناسبت از سردار وحید وزیر محترم کشور به جهت انتصاب مدبرانه دکتر مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد که نگاه ویژه‌ای به مقوله گردشگری دارد، تشکر کنیم.

وی ضمن اعلام حمایت جامعه هتلداران یزد از استاندار منتخب، تصریح کرد: در میان مشکلات و معضلاتی که گردشگری کشور امروز با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، خبر انتصاب استانداری که نگاهی حمایتی به گردشگری دارد میتواند نویدبخش آینده‌ای بهتر برای این حوزه باشد.

مقبولیت در استان برگ برنده استاندار جدید

«سیدمحسن حاجی‌سعید» رئیس کانون راهنمایان گردشگری کشور نیز با انتشار پیامی، با بیان این که انتصاب استاندار جوان و بومی، اتفاق خوشایندی برای آینده یزد است، گفت: نگاه ویژه استاندار منتخب به توسعه پایدار گردشگری در استان، نویدبخش تحول گرایی و یزدی شاداب در آینده خواهد بود.

وی تاکید کرد: مهران فاطمی با تجربه و توانمندی‌هایی که منتج به تایید وی شده است، می‌تواند در رفع مشکلات استان موفق عمل کند و امید است که به زودی شاهد تحولات قابل توجهی در استان خصوصا در حوزه میراث و گردشگری باشیم.

این مسئول با بیان این که مقبولیت فاطمی در استان یزد یکی از برگ برنده‌های وی در مدیریت خواهد بود، گفت: به نظر می‌رسد مدیریت یک دست استان بتواند بسیاری از موانع و مشکلات پیش‌رو را حل و فصل کرده و گره‌های موجود در صنعت گردشگری را با تعامل دو جانبه، بهره بردن از تجربیات افراد صاحب تجربه در مدیریت استان و قدرت چانه‌زنی بالا در داخل و خارج از استان باز کند.

حمایت فعالان گردشگری از استاندار منتخب

البته جمعی از فعالان گردشگری هم با انتشار پیامی به استاندار جدید یزد تبریک گفته و تصریح کردند: رئیس جمهور محترم جناب حجت اسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، وزیر محترم کشور سردار وحیدی، ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق برای جنابعالی؛ استان یزد از گذشته ای دور به ویژه در دهه‌های اخیر ، پیوسته در سایه عقلانیتی پیشرو، روزگار گذرانیده است به گونه‌ای که حتی دیدگاه‌های صرفا سیاسی و جناحی و برخی نگاه‌های قومی و قبیله‌ای در انتخابات هم نتوانسته تاثیر چندانی در مسیر پیشرفت استان داشته باشد.

موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی جنوب به شمال و شمال شرق و همچنین وجود صنایع اساسی و معادن مادر و وفور نیروی انسانی متخصص در این استان موقعیتی ویژه ما در اختیار گذارده است که به هیچ وجه نمی‌توان ظرفیت این استان را در مناسبات ملی نادیده گرفت و مهمتر از همه در شرایطی که القای حس ایران هراسی و اسلام ستیزی در جهان به اوج خود رسیده، یزد به عنوان شهر میراث بشری می‌توان با ابزار قدرتمند گردشگری پیام آور صلح و امنیت ایران عزیز برای جهان کنونی باشد.

در این پیام تصریح شده است: خانواده بزرگ گردشگری استان ، بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از رویکرد منطق مدار و عقل گرایی آن وزارت محترم در انتخاب جناب آقای دکتر مهران فاطمی ، جوان دانشمند و شجاع و کاردان به عنوان استاندار یزد اعلام می دارد.

امید آنکه با حمایت همه جانبه از ایشان گامی بلند در مسیر شکوفایی هر چه بیشتر ظرفیت‌های جوانان این مرز و بوم برداشته شود.

پابه‌پای استاندار حامی گردشگری

مرکز صدای میراث فرهنگی و گردشگری یزد نیز با انتشار پیامی ضمن تبریک و شادباش به مناسبت انتصاب مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد از استاندار روشنفکر، جوان و حامی میراث فرهنگی و گردشگری حمایت کرد.

در این پیام آمده است: گردشگری و میراث فرهنگی از مهمترین داشته‌ها و سرمایه‌های کشور ما برای توسعه اقتصادی و فرهنگی است و وجود فردی همراه و دوستدار این حوزه در راس دولت اطمینان بخش آینده بسیار خوب این سرمایه‌های غنی است.

ارائه برنامه‌های فرهنگی و گردشگری استانداران خصوصا استاندار یزد در هیات وزرا که روز گذشته نیز در پیام توییتری وزیر محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آن اشاره شد نشان می‌دهد که استاندار یزد صاحب ایده و برنامه در این عرصه است و از محورهای مهم توسعه استان گردشگری خواهد بود.

این مرکز ضمن همراهی و حمایت از وی، نسبت به هرگونه همراهی و همکاری در اجرای برنامه‌ها و کمک به هرگونه اقدام هم‌راستا با توسعه استان در این مسیر پرمشکل، دریغ نخواهد کرد.

قدردانی از اعتماد دولت به جوانان

«علیرضا پورسلمان» مسئول کمیته ورزشکاران ستاد رئیس جمهور در استان یزد نیز در باب انتخاب مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد با انتشار پیامی به نمایندگی از جمعی از ورزشکاران استان، اظهار کرد: رئیس جمهور محترم جناب آقای رئیسی، وزیر محترم کشور جناب آقای وحیدی، سلام علیکم؛ لازم دانستیم از اعتماد شما به جوانان تشکر کرده و بابت انتصاب آقای دکتر مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد از شما قدردانی نماییم. امیدواریم این انتصاب باعث رشد و تعالی ورزش استان یزد باشد.

انتخاب فاطمی اتمام حجت دولت مردمی با یزد

در پیام دیگری، «علیرضا حسنی» رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد نیز با انتشار پیامی خطاب به رییس جمهور، آورده است؛‌ «به استحضار می‌رساند انتخاب حضرتعالی که از جنس مردم و آشنا با مسائل آنان هستید، رسالت و غایت دولت مردمی شما را روشن کرد و آن بازگرداندن امید به ایران و ایرانیان است که این مهم جز با حضور و فعالیت جهادی و دلسوزانه شما محقق نخواهد شد.

در این مسیر نیاز به همکاران و همراهانی همچون خودتان که حتی از روز تعطیل خود گذشته و دنبال حل مسائل مردم در اقصی نقاط کشور هستید، واضح و مبرهن است و اینگونه افراد را تنها می‌توان در میان جوانان با انگیزه و جهادی یافت که در برهه‌های مختلف از زمان انقلاب تاکنون به ندای رهبر پا به عرصه گذاشته و توانسته‌اند برگ‌های زرین متعددی را به کتاب انقلاب بیفزایند.

اکنون که با درایت و تدبیر حضرتعالی مدیری جوان و تحصیل کرده، جهادی، متعهد و انقلابی، آقای دکتر مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد منصوب شده‌اند، بر خود لازم دانستیم تا مراتب قدردانی، تشکر و حمایت خود را از حضرتعالی و ایشان به صورت قاطع و صریح اعلام نماییم.

امید است با تدبیر و سخت کوشی و تلاش شما و همکارانتان که از جنس این مردم و آشنا به همه مسائل آنها هستید، روز به روز شاهد اعتلا و سربلندی ایران اسلامی در پرتو عنایت خداوند متعال و حضرت ولیعصر(عج) باشیم.»

چرا فاطمی؟

«عباس علوی‌راد» دانشیار اقتصاد و عضو انجمن اقتصاددانان ایران نیز پیام تبریک خود را با طرح این سوال که «چرا مهران فاطمی استاندار شایسته‌ای برای یزد است؟»، اظهار کرد: « دکتر فاطمی یک دانشگاهی بوده و از محیط دانشگاه به استانداری می‌آید. موضوع داشتن مدرک دکتری تخصصی محض مطرح نیست. فاطمی در زمان استانداری سردار فلاح زاده از استانداران موفق یزد،‌در قلب تصمیم گیری‌های مهم استان حضور داشته است.

استاندار دولت رئیسی در استان یزد جنس توسعه نا متوازن استان را کاملا درک کرده و روی ریل عدالت گستری دولت سیزدهم مصمم گام بر خواهد داشت.

جنس برنامه های دولت سیزدهم در افق پیش رو مانند نهضت ساخت مسکن در استان های کشور، مدیرانی جوان، با انگیزه و متعهد نیاز دارد.

مسیر توسعه استان یزد در دهه ۷۰ و ۸۰ درست ریل گذاری نشده است. یک مدیریت جسورانه نه گفتار درمان قادر به ریل گذاری جدید توسعه استان است. این جسارت در دکتر فاطمی وجود دارد.

حالا فقط یک رویداد مهم باقی می‌ماند و آن هم تشریک مساعی کلیه ارکان دارالعباده با استاندار جوان یزد برای گام نهادن در مسیر بهبود اقتصاد استان یزد خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha