• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400072215649
  • خبرنگار : 50039

سرپرست فرمانداری آستارا:

کاهش آمار سرقت در آستارا / الزام بازگشت اموال مسروقه به صاحبان

کاهش آمار سرقت در آستارا / الزام بازگشت اموال مسروقه به صاحبان

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا، گفت: آمار سرقت در آستارا کاهش یافته و کشف و بازگرداندن اموال مسروقه به صاحبان از الزامات است.

سیدسعید میرقربانی، در آیین تجلیل از نیروهای ناجا و هنگ مرزی آستارا که همزمان با هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی، حافظ امنیت جامعه و مرزبانی، حافظ مرزها و سرحدات کشور است.

وی با اشاره به اینکه خدمت با نیت حل و رفع مشکلات مردم باشد، اجر و پاداش دارد، ادامه داد: امنیت امروز آستارا حاصل تلاش شبانه روزی این نیروها می باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی ایران، الگوی "پلیس متدین" در جهان شناخته می شود.

میرقربانی، خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با مختل کنندگان نظم و امنیت کشور، بسیار مقتدر است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور، حاصل خون شهدا است، تصریح کرد: اگر همراهی و همکاری مردم نباشد، نمی توان امنیت را برقرار کرد.

سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به اینکه ناجا با پرسنل محدود در حال انجام ماموریت های بسیاری است، یادآور شد: آمار سرقت در آستارا پایین آمده است و اموال مسروقه سابق کشف و باید به صاحبان برگردد.

وی با بیان اینکه مردم با دیدن پلیس، احساس امنیت می کنند، گفت: نیروی انتظامی مورد توجه همه است و باید خودسازی در دستور کار قرار گیرد.

میرسعید میرقربانی، با تاکید بر اینکه اغماض با خلافکار قابل قبول نیست، افزود: ماموران ناجا به دلیل ارتباط نزدیک با مردم در دوران کرونا اقدامات بسیار تاثیرگذاری را داشتند که قابل تقدیر است.

نیروهای هنگ مرزی در آماده باش کامل هستند

سرهنگ حمید باقری، معاون عملیات فرماندهی هنگ مرزی آستارا در این مراسم، تصریح کرد: نیروهای جان بر کف هنگ مرزی آستارا با همه توان در راستای دفاع از میهن اسلامی در آماده باش کامل هستند.

وی با تاکید بر اینکه در محدوده دریایی و مرز زمینی در وضعیت مطلوبی قرار داریم، افزود: در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کشفیات قاچاق البسه، پارچه، چوب، مواد محترقه و سایر موارد د شهرستات بسیار مطلوب است، یادآور شد: بتوانیم با هم افزایی و تعامل با سایر دستگاه ها روند تامین امنیت را در کشور فراعم کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از نیروهای انتظامی و هنگ مرزی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha