• جمعه / ۲۳ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400072315911
  • خبرنگار : 50184

کرمانشاه در جایگاه سوم کبدی ایران

رییس هیات: کبدی کرمانشاه رشد خوبی کرده است

رییس هیات: کبدی کرمانشاه رشد خوبی کرده است

ایسنا/کرمانشاه تیم کرمانشاه در رقابت های کبدی قهرمانی کشور در جایگاه سوم قرار گرفت.

مختار صیدی رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به سومی کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کبدی کشور، اظهار کرد: این رقابت ها طی دو مرحله برگزار شد که مرحله اول باحضور ۳۱ استان در هشت منطقه استارت خورد.

وی افزود: تیم کرمانشاه در این مرحله با صدرنشینی در گروه منطقه خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت که با حضور هشت استان برتر به میزبانی شهر گرگان برگزار شد.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه اضافه کرد: در این مرحله تیم کرمانشاه پس از استان های گلستان و خوزستان در جایگاه سوم کبدی کشور قرار گرفت.

وی در ادامه بااشاره به رشد قابل توجه جایگاه کبدی کرمانشاه در ایران، گفت: در حال حاضر حدود شش کبدی کار ملی پوش داریم که اخیرا نیز یکی از آنها با پیوستن به لیگ ستارگان هند لژیونر شده است.

صیدی تصریح کرد: شرایط کبدی کرمانشاه بگونه ای است که در کشور حرفی برای گفتن داریم و
قهرمانان و داوران بنامی از استان ما در ایران مطرح هستند.

وی بااشاره به شرایط خوب این روزهای کبدی کرمانشاه، گفت: تا چندسال پیش در جایگاه هجدهم کشور بودیم، اما اکنون به جایگاه سوم رسیده ایم.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه تنها مشکل کنونی این رشته را در استان عدم حمایت اسپانسرها از آن دانست و اعلام کرد: در آخرین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی کشور که سال ۱۳۹۸ برگزار شد، تیم هیات کرمانشاه در این رقابت ها حضور داشت، اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت اسپانسرها به لیگ دسته اول سقوط کردیم.

وی افزود: سال گذشته و امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا و از آنجایی که کبدی جزو رشته های پربرخورد محسوب می شود، رقابت های لیگ برتر برگزار نشد، اما برای سال آینده احتمالا برگزار می شود و امیدوار به حضور دوباره در این لیگ هستیم.

صیدی گفت: طبق رایزنی هایی که با فدراسیون داشته ایم احتمالا رقابت های لیگ برتر آینده به جای هشت تیم با حضور ۱۰ تیم برگزار خواهد شد که در این صورت تیم کرمانشاه دوباره در این لیگ حضور پیدا می کند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha