• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400072416702
  • خبرنگار : 71451

حضور دانشجویان ایلامی در یادمان های دفاع مقدس

حضور دانشجویان ایلامی در یادمان های دفاع مقدس

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد ۳۲ نفر از دانشجویان خواهر مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به اردوی دو روزه درون استانی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام  هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حاشیه مراسم اعزام دانشجویان خواهر این دانشگاه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان ایلام توqیح داد:اردوهای راهیان نور متجلی و احیاگر فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و روحیه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و نظام است. مناطق عملیاتی استان به عنوان مقصد کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، قدمگاه کسانی است که در دوران دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی و اخلاص و عبودیت را در مقطعی از تاریخ در عمل معنا کردند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهدا و رزمندگان در سنگر دفاع از کیان جمهوری اسلامی و پاسداری و صیانت از آرمان‌های نظام رسالت و تکلیف خود را ادا کردند، خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان دانشجویان و جوانان ایران اسلامی نیز وظیفه و تکلیف آنان این است که در سنگر کسب علم و دانش، نهایت تلاش خود را برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در ابعاد مختلف به کار گیرند.

در ادامهT دکتر افسانه رئیسی‌فر، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، گفت: تعداد ۳۲ نفر از دانشجویان خواهر مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به اردوی دو روزه درون استانی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

 رئیسی‌فر ابراز یادآور شد: در این اردوی دو روزه، شرکت کنندگان از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق شرهانی دهلران، قلاویزان مهران و بانروشان بخش صالح آباد بازدید خواهند کرد و برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقات مختلف، قرائت دعای کمیل و ندبه، روایتگری دفاع مقدس و برنامه هایی از این دست در این اردو توسط دانشجویان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha