• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400072820254
  • منبع : نمایندگی همدان

حساب آفرود سوار خوب و بد از هم جداست

حساب آفرود سوار خوب و بد از هم جداست

ایسنا/همدان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان همدان گفت: آفرود سوارانی که به طبیعت لطمه وارد می‌کنند، عضو هیئت اتومبیلرانی وموتور سواری نیستند.

اصغر جهانیان در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: آفرود سوارانی که در طبیعت رد پای زشتی را از خود به جا می‌گذارند و باعث به خطر افتادن گونه‌های جانوری، گیاهی و حتی در بعضی موارد سلب آسایش و ایجاد خطر برای شهروندان می‌کنند.

وی با بیان اینکه این آفرود سواران هیچ ارتباطی با هیئت اتومبیلرانی ندارند، افزود: هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری از این افراد گله‌مند است و در صورت مشاهده، با آنها برخورد می‌کند.

جهانی با اشاره به گله‌مندی خود از این اشخاص اضافه کرد: که این آفرود سواران به هیئت یا گروهی متصل نیستند که بتوانیم به صورت رسمی پیگیر قضایی آن‌ها باشیم و کاملا خود جوش هستند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر این گروه باعث شده تا مردم آفرود سوارانی که مزاحمت برای طبیعت و مردم ایجاد می‌کنند را با آفرود سوارانی که در چهار چوب قانون و بدون مزاحمت در هیئت اتومبیلرانی مشغول به فعالیت هستند را با یک دید ببینند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی همدان ادامه داد: جدا از اینکه اعضای این فدراسیون آسیبی به طبیعت نمی‌رساند بلکه خود حامی طبیعت است و آماده همکاری با کلیه ارگان‌ها مربوطه، برای پیگیری این افراد متخلف است.

وی افزود: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حامی مردم است و در شرایط سخت کشور مانند سیل، زلزله، کمک رسانی به روستاهای دور از دسترس، بهمن وحوادث پیش آمده در کنار نیروهای امداد و نجات بدون چشمداشت کمک می‌کند.

جهانی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای هیئت باید فعالیت‌های خود را در پیست‌های تعیین شده انجام دهند و در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد می‌شود و کارت عضویت آن‌ها به مدت حداقل دوسال در کل کشور باطل می‌شود.

انتهای پیام

خبرنگار ایسنا، محمدجواد صفری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha