• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400072820679
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

جهادگران چهره زیبایی از خود در ایام دفاع مقدس به جا گذاشتند

جهادگران چهره زیبایی از خود در ایام دفاع مقدس به جا گذاشتند

ایسنا/زنجان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: رزمندگان جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس انسان‌هایی بودند که با شجاعت تمام جلوتر از خطوط مقدم مشغول سنگرسازی بودند، در حالی که خودشان هیچ سنگری برای در امان ماندن از حملات دشمن نداشتند.

جواد تاراسی ظهر امروز (۲۸ مهرماه) در یادواره شهدای جهادکشاورزی استان زنجان، با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ایثارگران جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس همانند سایر رزمندگان با شجاعت و همچنین با تبعیت محض از امام خمینی (ره)، جانشان را کف دست گرفته و فدای اسلام و انقلاب می‌کردند.

وی به جانفشانی جهادگران در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با افتخار شاهد مجاهدت‌های جهادگران بودیم. جهادگران در ایام ۸ سال دفاع مقدس ۳۲ شهید، ۱۳ آزاده و ۲۲۵ جانباز تقدیم انقلاب کردند و در ایام جنگ شاهد احداث ۸۳۰ کیلومتر جاده و ۱۵۰۰ سنگر و ۱۶۹ کیلومتر خاکریز زیر آتش دشمن از سوی جهادگران بودیم.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، دفاعی و کشاورزی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های رزمندگان جهادی جهادسازندگی در سال‌های نخستین انقلاب و دوران دفاع مقدس بود، افزود: جوانانی که در روزهای سخت به نهاد پاک جهادسازندگی پیوستند، هدف‌شان خدمت به مردم بود و بعد از گذشت بیش از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، هنوز حضور شیرین جوانان جهادگر در دل روستاها احساس می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه جهادگران چهره بسیار زیبایی از انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس از خود به جا گذاشتند، اظهار کرد: هیچگاه رشادت‌های جهادگران از اذهان ملت پاک نمی‌شود چرا که جهادگران از نیروهای تاثیرگذار در فراز و فرود دوران دفاع مقدس بودند.

تاراسی با تأکید بر اینکه حفظ میراث گرانبهای انقلاب اسلامی نخستین وظیفه جهادگران محسوب می‌شود، بیان کرد: معامله جهادگران با خداوند است و با همه وجود، دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را حفظ می‌کنند.

وی خواستار انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان شد و تصریح کرد: جهادگران روحیه معامله با خداوند را به نسل امروز انتقال دهند. دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید حفظ کرده و امانت‌دار خوبی برای خون شهدا باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha