• شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400080100414

زیرساخت‌های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسعه یافته است

زیرساخت‌های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسعه یافته است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز تخصصی آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به توسعه زیرساخت‌های آموزش مجازی در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت کلاس و وبینار دانشگاه در حدی است که می‌تواند تمام کلاس‌های درسی را پوشش دهد و آموزش مجازی به ۲ شکل همزمان و غیرهمزمان ارائه شود.

دکتر رضا اسدی با اشاره به اینکه در سال جاری تمام دانشجویان همزمان با محتوای درسی می‌توانند از ظرفیت کلاس‌های آنلاین و وبینار دانشگاه بهره‌مند شوند، خاطر نشان کرد: با اقدامات و حمایت‌های صورت گرفته، ساختار شبکه دانشگاه ارتقا یافته و پهنای باند برای سرورهای آموزش مجازی به ۴۰۰ مگا پیک بر ثانیه رسیده و بدون نیاز به سرورهای دانشگاه سیستم آموزش مجازی دانشگاه هدایت می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین فیلم‌های آموزشی و برنامه‌های آموزشی بسیار مفصلی در وب سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاه به نشانی elearning.mums.ac.ir درج شده و تمام مراحل برای دانشجویان و اساتید اعم از تولید محتوا انواع سامانه‌ها و نرم افزارهای لازم و کار با وبینار در آن آموزش داده شده است.

مدیر مرکز تخصصی آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در ابتدای سال تحصیلی به محض اعلام ورود دانشجویان جدید برای کلیه دانشجویان وبینارهای آموزشی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این وبینارها محتوای آموزشی به دانشجویان ارائه خواهد شد و به صورت تعاملی شیوه استفاده از یادگیری الکترونیک و استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه آموزش داده می‌شود.

به گزارش وبدا دکتر اسدی بیان کرد: در نهایت تمام درس‌های دانشجویان در سامانه بارگذاری شده و منتظر اعلام اسامی دانشجویان هستیم که دانشجویان جدید را هم در سامانه اضافه کنیم تا بدون تاخیر دانشجویان بتوانند برنامه آموزشی خود را آغاز نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha