• دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400080301805
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان تأکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد هرمزگان

ضرورت استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان بر ضرروت استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی در حوزه اقتصاد به ویژه در بخش افزایش کیفیت تولید تاکید کرد.

محمدرضا صفا صبح امروز (سوم آبان ماه) در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، بیان کرد: استفاده از نظرات کارشناسی جامعه دانشگاهی با توجه به توان و تخصص آنها می تواند آسیب های بخش تولید را با آموزش های تخصصی  به حداقل برساند.

وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان اتاق شیشه ای پذیرای جامعه دانشگاهی استان و استفاده از ظرفیت این حوزه است.

در ادامه این نشست نیز رییس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از مراکزی است که با تلاش علمی و پژوهشی علاوه بر نقش‌آفرینی در ارتقای سطح علمی و دانش کشور توانسته بستر مناسب را برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان و زمینه فعالیت‌های استارت اپها و اقتصاد  دیجیتال در کشور فراهم کند.

محمد دل‌پسند اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با ارائه طرح های کاربردی و استفاده از کارشناسان متخصص می تواند علاوه بر افزایش کیفیت تولید در بحث آموزشی های عمومی و تخصصی نیز از ظرفیت این دانشگاه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دانش تولید در استان هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: برای شکوفایی عرصه تولید نیاز به یک عزم استانی هستیم و ما آماده تزریق فناوری به صنایع استان هستیم.

دل‌پسند تصریح کرد: استفاده از ظرفیت کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی هرمزگان و ارائه طرح های مورد نیاز به این کمیسیون ها بدون شک تغییرات شگرفی را در حوزه تولید و صادرات پدید می آورد.

به گزارش ایسنا، برگزاری دوره های آموزش با حضور اساتید متخصص و مجرب و مطابق با نیاز استان، استفاده از نظریات کارشناسان دانشگاهی در حوزه اقتصاد، ارائه آموزش های لازم در حوزه های کشاورزی و صنعتی و... تنها بخش کوچکی از خدمات جهاد دانشگاهی استان است که می تواند دستاوردهای شگرفی را برای استان در بخش های مختلف پدید آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha