• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400080402797
  • خبرنگار : 50189

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان:

هدف جشنواره ابوذر، نشان دادن ظرفیت رسانه های جبهه انقلاب است

هدف جشنواره ابوذر، نشان دادن ظرفیت رسانه های جبهه انقلاب است

ایسنا/کرمان دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر توانسته در پنج دوره قبلی با موفقیت، ضمن تقویت اخلاق حرفه ای و توسعه ارزش های دینی و انقلابی، ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه انقلاب را به رخ بکشاند.

"محمدصادق طاهری" امروز چهارم آبان ماه با اعلام این مطلب درباره فراخوان جشنواره ابوذر اظهار کرد: جشنواره ابوذر امروز با نگاه به اهداف و آرمان های انقلاب و نشان دادن توان رسانه ای و نمایش قدرت، بصیرت و آگاهی روزنامه نگاران در این تقابل نابرابر، گام ششم خود را بر می دارد.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر توانسته در پنج دوره قبلی با موفقیت، ضمن تقویت اخلاق حرفه ای و توسعه ارزش های دینی و انقلابی، ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه انقلاب را به رخ بکشاند.

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان دشمن شناسی و استکبارستیزی، ولایت فقیه در نگاه شهید سلیمانی، آسیب های اجتماعی، زندگی به سبک رضوی، مدیریت در فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، روحیه انقلابی و جهادی، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی امنیت پایدار با نگاه مردم پایه، مسائل صنفی اصحاب رسانه و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی را از محورهای این جشنواره برشمرد.

وی افزود: امیدواریم متولیان و تولیدکنندگان آثار رسانه ای، اوج کارهای خود را در جشنواره ششم ارائه دهند و کاری ماندگار را به ثبت برسانند.

طاهری بیان کرد: شرکت کنندگان و علاقه مندان آثار خود را باید در قالب مکتوب، تصویری و سایبری به دبیرخانه جشنواره و به ایمیل SMS_TAHERI@yahoo.com  ارسال کنند.

وی ۱۵ دی ماه را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و گفت: طی مراسمی در تاریخ ۱۰ بهمن ماه، اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha