• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400080503361
  • خبرنگار : 50167

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

همه کارمندان دولتی در استان زنجان واکسینه شوند

همه کارمندان دولتی در استان زنجان واکسینه شوند

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: همه کارمندان دولت باید واکسینه شوند و هیچ کارمندی نباید در دستگاه‌های دولتی استان دو دُز واکسن کرونا را دریافت نکرده باشد.

خدابخش مرادی‌نافچی صبح امروز (۵ آبان‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: برای تکمیل واکسیناسیون همه افراد واجد شرایط باید تسهیل‌گری در حوزه دسترسی مردم برای امر واکسیناسیون تسهیل‌گری شود و آثار واکسیناسیون برای آن بخشی از جامعه که تاکنون به ضرورت واکسیناسیون در حوزه پیشگیری نرسیده‌اند، به صورت علمی تبیین شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان در امر واکسیناسیون کووید - ۱۹ در کشور پیشرو است، افزود: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان مبنی بر مراکز واکسیناسیون که نیاز است برای تسهیل‌گری در دسترسی آسان‌تر مردم قرار گیرد باید فرمانداران شهرستان‌های استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی این کار را انجام دهند.

این مسئول در رابطه با میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، تصریح کرد: با توجه به کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری شهروندان، روند کاهشی بستری‌های کرونا در استان متوقف شده و رو به افزایش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اولویت‌ قرار دادن آن توسط همه اقشار جامعه، گفت: تغییر رنگ‌بندی استان‌ها در کشور نشان می‌دهد اگر امروز پیشگیری نکنیم، فردا دیر خواهد شد.

مرادی‌نافچی با اشاره به لزوم تشکیل هفتگی جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا و حضور یکی از معاونان استاندار در جلسه، اظهار کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده و باید به عنوان اولویت اصلی قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت همه شهروندان از جمله دانش‌آموزان و معلمان اولویت اصلی است، افزود: مدیرکل آموزش‌وپرورش، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنان را توجیه و اقناع‌سازی کنند.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های ابلاغی ملی و نظارت میدانی باید فعالیت آموزشی انجام شود و نباید عجله کنیم، زیرا سلامت آنان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت ترکیبی بر اساس تقویم ملی آغاز خواهد شد، دانشگاه علوم‌پزشکی استان، اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان و دانشگاه‌های استان باید ضرورت‌ها را داشته باشند تا مورد غفلت قرار نگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در رابطه با لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی استان جلساتی را با روسای اتحادیه در همه شهرستان‌های استان زنجان در خصوص بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار داشته باشند و نظارت‌های لازم را در این حوزه با دقت و حساسیت بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

مرادی‌نافچی با تاکید بر اینکه همه کارمندان باید واکسینه شده باشند، خاطرنشان کرد: نباید کارمند دولتی را داشته باشیم که دو دُز واکسن کرونا را دریافت نکرده باشد و باید مدیران به این امر نظارت کنند و به معاونت منابع انسانی استانداری زنجان اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha