• پنجشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400080604154
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده مردم در مجلس مطرح کرد:

مسکن، معیشت و کسب و کار، مشکلات شهرستان همدان است

مسکن، معیشت و کسب و کار، مشکلات شهرستان همدان است

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل اساسی ما در شهرستان همدان، مسئله مسکن، معیشت و کسب و کار است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی پنج‌شنبه ۶ آبان‌ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: این دولت و مجموعه‌های انقلابی محکوم به موفقیت هستند چون مردم برای حل مشکلات، به این دولت امید بستند و یکی از کارهایی که می‌توان با آن، اقدامات عملیاتی را به مردم نشان داد حضور مسئولان در میان مردم است.

فلاحی در رابطه با عدم حضور شهر همدان در سایت مسکن برای ساخت پروژه‌های مسکن، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که باید انجام شود این است که سایت مسکن همدان، بسته است و باید باز شود. در حوزه مسکن، مشکل عدم نظارت و عدم کنترل است.

وی با بیان اینکه مردم مسئله کمبود زمین را از ما نمی‌پذیرند، ادامه داد: در بحث جانمایی، برای ساخت ۲۰ هزار واحد، زمین آماده داریم و این کار نیازمند بررسی بیشتر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کمبود آب همدان، بیان کرد: در بحث آب، ۱۷ سال از مصوبه سفر رهبری که برای حل مشکل آب همدان بود، گذشته اما به نتیجه نرسیده و ما باید مراعات کنیم که به جیره بندی نرسد.

فلاحی در رابطه با مشکل قیمت نان در همدان، گفت: در همدان، قیمت نان با سایر استان‌ها متفاوت است که این مسئله باعث مشکل نانوایان شده نانواها مشکل دارند از طرفی گران کردن قیمت نان، تبعات اجتماعی دارد و گران نشدن نیز مشکلاتی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: جریان انقلابی و جوانان مؤمن معتقد به انقلاب در استان، به کار گرفته نشدند و برخی به صورت صریح گفتند که نمی ذاریم افرادی که به فلانی رای دادند، پست بگیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث جذب سرمایه گذار مشکلات زیادی داریم، ادامه داد: تا الان شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی تشکیل نشده اما این شورا، باید تشکیل شود چون یکی از بهانه‌های مدیران، ریسک یک مدیر است که به کف میدان بیاید بنابراین لازم است این شورا تشکیل شود تا در مواقع ضروری یک پنجره واحد تشکیل دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha