• پنجشنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400082721253
  • خبرنگار : 50194

بخشدار چمستان خبر داد

خسارات متعدد سیل به روستاهای چمستان

خسارات متعدد سیل به روستاهای چمستان

ایسنا/مازندران بخشدار چمستان از خسارات سیل اخیر به روستاهای این منطقه خبر داد.

میثم عبدی در گفت و گو با ایسنا از تخریب دیواره و جاده ورودی روستای شیرکلا و همچنین تخریب دیواره سد بتونی ضلع جنوبی اراضی زراعی روستای مذکور خبر داد و گفت: مسدود شدن پل ورودی روستای شیر کلا به علت بالا آمدن آب رودخانه بزرگ آلشترود، ناپلار رود و انگتارود و عبور از زیر گذر پل مذکور و ریشه کنی تعدادی از درختان جنگلی در مسیر حاشیه رودخانه و ورود آب به اراضی زراعی روستا از دیگر آثار سیل در این محدوده به شمار می رود.

خسارات متعدد سیل به روستاهای چمستان

عبدی از ورود آب های سطحی در مسیر معابر اصلی و معابر فرعی و به منازل مسکونی روستای نعمت آباد سخن گفت و اظهار کرد: سیل اخیر سبب تخریب لوله گاز در کوچه فراز ۹ و قطع شدن گاز خیابان در روستای ورازده علیا و تخریب دیواره در دست احداث مسیر امامزاده ناپلار و ورود آب های سطحی جنگلی به سطح و معابر روستای هم صفا شد.

خسارات متعدد سیل به روستاهای چمستان

بخشدار چمستان از تخریب یک شاخه تیر برق فشار قوی در ضلع غربی محله عربخیل چمستان و سه شاخه تیر برق پارک گشیل سخن گفت و اضافه کرد: ریزش دیواره مسیر ورودی روستای خطیب کلا و لاویج و شکست پل داخل روستا و همچنین مسدود شدن محور لاویج بر اثر ریزش سنگ از دیگر خسارات بود که با هماهنگی صورت گرفته محور بازگشانی ولی تردد در حال حاضر به کندی صورت می گیرد.

عبدی به تخریب جاده حدفاصل بین روستای دارکلا و ورازده علیا اشاره و خاطرنشان کرد: تخریب دیواره ضلع غربی پل روستای تورانکلا، تخریب انتهای خیابان شهید غلامی روستای باریکلا به طول ۱۵۰ متر و خراب شدن دیوار حائل و سد سنگی کنار جاده به طول ۱۵ متر از دیگر خسارات سیل بود.

عبدی با اشاره به تخریب لوله انتقال آب کنار خیابان رودخانه و نیز تخریب زمین های کشاورزی و خیابان مزارع به طول ۱۵ متر گفت: آب گرفتگی معابر و تعدادی از واحد های مسکونی روستای آهودشت و تخریب قسمتی از دیواره قدیمی رودخانه روستای مرزنده به طول ۳۰ متر از جمله خسارات سیل اخیر به شمار می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha