• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400091007578
  • خبرنگار : 50477

با حضور استاندار گلستان صورت گرفت

پایان بلاتکلیفی شورای اسلامی استان گلستان/ اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند

پایان بلاتکلیفی شورای اسلامی استان گلستان/ اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند

ایسنا/گلستان با برگزاری مراسم تحلیف شورای اسلامی استان گلستان ترکیب اعضای هیئت رئیسه این شورا مشخص شد.

مراسم تحلیف هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گلستان با حضور علی محمد زنگانه استاندار، فتح الله نوری مشاور استاندار و معاونین وی در کنار نمایندگان شوراهای شهرستان های گلستان که شامل 14 نفر بود، تشکیل شد.

استاندار گلستان در این جلسه با تاکید بر جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل ایجاد شوراهای اسلامی در شهر و روشتا به میدان آوردن مردم برای آبادانی و توسعه است و به همین دلیل انتظار ما مشارکت دادن مردم در مدیریت شهری است.

علی محمد زنگانه با بیان اینگه داشتن نگاه توسعه ای با اتکا به ظرفیت های بومی باید یکی از مولفه های اساسی اقدامات شما در ماههای آتی باشد، افزود: امیدواریم بتوانیم با انسجام، همدلی و توجه کامل به ظرفیت های سرشار استان گلستان در عین بهره مندی از ظرفیت های ملی موجب شتاب در توسعه استان شویم.

در پایان این جلسه با اخذ نظرات و رای گیری بین حضار اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گلستان انتخاب شدند که بدین ترتیب «سید حسن موسوی» از شهرستان رامیان با اکثریت آرا به مدت یک سال، رئیس شورای استان و «حامد فیروزبخت» از شهرستان بندر ترکمن نیز به مدت یک سال نایب رئیس شورای استان انتخاب و معرفی شدند.

همچنین «غفارمحمد ارازی تیمور» از شهرستان کلاله به عنوان منشی، «اسماعیل کاظمی» از شهرستان آق قلا به سمت سخنگو و «ملک سردار دردی زاده» از مراوه تپه  و «سید علی اکبر حسینی» از آزادشهر به عنوان نمایندگان شورای استان در شورای عالی استان های کشور معرفی  شدند.

به گزارش ایسنا پیش از این در سه مرحله برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای استان گلستان به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر تشکیل نشده بود و حواشی متعددی نیز به همین دلیل و البته پیرامون برخی تلاشها برای جهت دهی انتخابات صورت گرفته بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha