• پنجشنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400091814138
  • خبرنگار : 50214

نیکوکاران یزدی به نیت سلامتی نوزاد خود سرپرستی یتیمی را عهده دار شوند

نیکوکاران یزدی به نیت سلامتی نوزاد خود سرپرستی یتیمی را عهده دار شوند

ایسنا/یزد مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می توانند به نیت سلامتی نوزاد دلبند خود سرپرستی فرزند یتیمی را عهده دار شوند و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

«غلامرضا مشعل چی» معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان این که حمایت از فرزندان یتیم در استان یزد به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و هر روز نیکوکاران جدیدی به جمع حامیان خیر افزوده می شوند، گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می توانند به نیت سلامتی نوزاد دلبند خود سرپرستی فرزند یتیمی را عهده دار شوند و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

وی افزود: در آخرین اقدام خداپسندانه، والدین نوزاد ۴ ماهه نیری حامی نوزاد یتیم ۴ ماهه شدند و فاطمه خانم به عنوان کوچکترین حامی ایتام در شهرستان تفت شد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در حرکت خیرخواهانه دیگر حامیان نیکوکار هزینه جراحی دختر یتیم سید تحت حمایت این نهاد به مبلغ پنج میلیون تومان را تامین کردند.

وی یادآور شد: ۵۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد از حمایت ۱۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا وبه نقل از رواب عمومی کمیته امداد یزد، مردم نیکوکار استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند غیریتیم (محسنین) موردنظر خود را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

سامانه‌های اینترنتی ekram.emdad.ir  و mohsenin.ir ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه‌ها حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha