• شنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400092721267
  • خبرنگار : 50042

استاندار گیلان:

مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند/سهم‌خواهی را قبول ندارم

مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند/سهم‌خواهی را قبول ندارم

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند و درب اتاق‌های خود را به روی مردم بگشایند چراکه معتقدم راه حل بسیاری از مشکلات مردم، فقط بودجه و اعتبارات نیست بلکه حذف فاصله ایجاد شده بین مدیران و جامعه است.

اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی استان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: طبق شعارهای دولت سیزدهم، تمام توان خود را بر این امر متمرکز کرده‌ایم تا بر اساس شعارهای راهبردی مطرح شده، عملکرد مناسب و رضایت بخشی در مسیر خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای جلوتر از زمان در حال حرکت هستند، افزود: با توکل به خداوند متعال و تکیه بر آرا و حمایت مردم، امور را هوشمندانه و با جدیت پیگیری می‌کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به آسیب وارده به اعتماد مردم گفت: کشور را در شرایط سختی تحویل گرفته‌ایم و به جای اینکه تنها، گذشته را نقد کنیم باید روبه جلو گام برداریم و آینده را بسازیم.

عباسی با تصریح اینکه باید با تمام وجود و با جان و دل خدمت کنیم، بیان کرد: اندوخته و تجارب خود را تقدیم استان کرده و در این راستا از تمام افکار و اندیشه‌ها استقبال می‌کنم اما سهم‌خواهی را قبول نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه دور زدن استانداری‌ را نمی‌پذیرم و با انتقاد از رفتار افرادی که برای تعرفه خود، به دنبال جمع کردن امضا هستند، گفت: از مشورت‌ با گروه‌های مختلف نخبگان استقبال می‌کنم اما طبق ساختار کشور، انتخاب فرمانداران بر عهده بنده است و رویکردم در پیشرفت و تعالی استان، در کنار هم قرار گرفتن است.

عباسی ادامه داد: مسئولان باید فاصله خود را با مردم کم کنند و درب اتاق‌های خود را به روی مردم بگشایند چراکه معتقدم راه حل بسیاری از مشکلات مردم، فقط بودجه و اعتبارات نیست بلکه حذف فاصله ایجاد شده بین مدیران و جامعه است.

استاندار گیلان با اشاره به واکسیناسیون ۹۴ درصدی دُز اول و ۸۷ درصدی دُز دوم واکسن کرونا در استان گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری آحاد مردم، توانستیم رنگ کرونایی تمامی شهرستان‌ها به جز رودبار را به آبی تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ساخت ۱۱ هزار مسکن آغاز شده و تا پایان امسال نیز آنچه وظیفه ماست تلاش می‌کنیم به سرانجام برسانیم، گفت: برای حل مشکل بیکاری و اشتغالزایی باید از تمام ظرفیت‌ها همچون اقتصاد دریامحور و گردشگری بهره گرفته و ضمن حفظ اشتغال موجود برای توسعه و سرمایه‌گذاری در بخش‌های جدید بتوانیم از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

عباسی  همچنین با تأکید بر شتاب در تکمیل خطوط آهن رشت – کاسپین - انزلی و نیز تا آستارا افزود: در بخش کشاورزی هم باید دلالی‌ها را حذف کنیم تا کشاورز، به حق خود برسد چراکه در بخش محصولات متنوع کشاورزی، ظرفیت‌های زیادی داریم.

وی شهرستان رشت و مدیریت آن را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: باید فرمانداری رشت با شهرداری، در کنار هم مشکلات را حل کرده و ساماندهی چالش‌هایی نظیر پسماند سراوان و رودخانه‌های زرجوب و گوهررود را پیگیری کنند تا بتوان برای گردشگری گیلان و رشت، درآمدزایی کرد، این در حالیست که پیشتر از این موارد غفلت شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha