• یکشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400110301668

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد:

بازگشایی کامل محور شیراز- سپیدان/ رفع مشکل ارتباط همراه در پولادکف

بازگشایی کامل محور شیراز- سپیدان/ رفع مشکل ارتباط همراه در پولادکف

ایسنا/فارس مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به محدود شدن ترددها در محور شیراز-سپیدان به دلیل بارش برف روزهای گذشته، از بازگشایی کامل این محور ارتباطی و گردشگری تفریحی خبر داد.

خلیل عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره اینکه طی ۲ هفته اخیر شاهد بارش برف و باران در فارس، بودیم، گفت: بارش برف در نقاط شمالغرب فارس خصوصا شهرستان سپیدان منجر به محدودیت‌ها و دشواری‌هایی برای تردد در محورهای شیراز-سپیدان و روستاهای این شهرستان شده بود.

عبداللهی خاطرنشان کرد که بازگشایی محور شیراز سپیدان، به طول ۹۰ کیلومتر، طی سه شبانه روز تلاش مستمر و با به کارگیری امکانات همه ارگان‌ها و سازمان‌ها، انجام شده و هم اکنون تردد در سطح این شهرستان برقرار است.

او با اشاره به اینکه شرایط استان در این زمینه تحت مدیریت و نقش دستگاه‌های اصلی و پشتیبان در این زمینه مشخص شده است، افزود: در این برنامه جامع، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عنوان دستگاه مسئول در محدود خارج شهرها و شهرداری به عنوان متولی مدیریت شرایط مذکور در داخل شهرها تعیین شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه شهرستان سپیدان در فصول مختلف خصوصا زمستان و هنگام بارش برف، جذابیت‌های تفریحی منحصر به فردی دارد، گفت: این تلاش شبانه روزی و همت بلند نیروهای راهدارای در قالب کاری جهادی برای فراهم کردن شرایط تردد مردم و استفاده آنان از جذابیت‌های حاصل از بارش برف در این شهرستان انجام شد.

او خاطرنشان کرد: از مردم فارس تقاضامندیم با دستگاه‌های متولی مدیریت بحران در استان مشارکت کرده و در روزهای برفی از تردد و یا پارک خودروهای شخصی خود در معابر اصلی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های متولی حوزه مدیریت بحران در زمینه برگزاری مانورها و دوره‌های آموزشی تخصصی و نیز ارسال به موقع گزارشات و نوع و میزان خسارات مرتبط با حوادث و بلایای طبیعی در سراسر استان تاکید کرد.

عبداللهی همچنین از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه خواست در خصوص پیگیری جذب اعتبارات مرتبط با خسارات سیل اخیر و بیمه زیر ساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی، در کوتاهترین زمان ممکن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha