• سه‌شنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400110503718
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان:

بستر حضور بی‌دغدغه دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شود

بستر حضور بی‌دغدغه دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شود

ایسنا/خوزستان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان بر لزوم فراهم شدن بستر برای بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد.

سعید فیوضی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۵ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف اظهار کرد: پشتیبانی و تامین ماشین‌آلات مورد نیاز طرح شهید سلیمانی نیز باید انجام شود در غیر این صورت باید از قدرت حاکمیتی خود استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ابلاغ بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها، افزود: فرآیند بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس باید مشخص و بستر برای حضور بی‌دغدغه دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با انتقاد از حضور نیافتن مسئولان برخی دانشگاه‌ها در جلسات قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: مسئولان دانشگاه‌ها باید در جلسه هفته آینده در مورد چگونگی بازگشایی این مراکز گزارشی ارائه دهند. به دانشگاه‌هایی که به این جلسه دعوت شده‌اند اما حضور پیدا نکرده‌اند نیز باید تذکر کتبی داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۵ ۲۰:۴۱

سلام درشهرستان مسجدسلیمان بهداشت و پروتکل‌ها رعایت نمیشود و فقط میگن بیاین سرکلاسها و ما هم بااین وضع به هیچ وجه نمیرویم

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۰۸:۳۷

سلام بدون تعارف با این سویه جدید و اینکه چقدر واکسن نتیجه بخش خواهد بود بازگشایی با این شرایط خیلی میتونه خطرناک باشه. برای حل مشکلات دانشجویان مخصوصا دختر همکاری کنید. دانشجو و خانواده در اذیت هستن.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۸:۳۸

این سویه جدید به مراتب کم خطرتر از سویه های قبلی هست، درصد بسیار بسیار اندکی از دانش اموزان و دانشجویان نگرانی سلامتی خودشون رو دارند و تنبلی و خونه نشینی بهشون مزه داده، که اگر چنین نبودن خیابون ها مملو از ادم نبودند

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۰۹:۴۱

سلام وقت بخیر دانشگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرده حضوری بیایید ولی نه خوابگاه فراهم کرده و نه امکانات رفاهی الان تمام دانشجویان در عذاب هستند چه بومی و چه غیر بومی دانشجویان غیر بومی کلی باید هزینه کنند که بتوانند تهران بمانند هم هزینه های اسکان و هزینه های خورد و خوراک در این وضعیت که امیکرون هم زیاد شده الان این کجاش حضور بی دغدغه هست. لطفا انتشار دهید رسیدگی شود رئیس جمهور هم گفتند تمام امکانات رفاهی فراهم شود اما دانشگاه این عمل را انجام نداده. خیلی ممنون

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۵:۵۴

در مدرسه ما هیچ کس رعایت نمیکنه و چند تا از دوستام کرونا گرفتن حالا هی بگید آموزش حضوری آموزش حضوری