• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400111108520
  • خبرنگار : 50042

همزمان با ایام دهه فجر؛

۴۸۶ پروژه در شهرستان رشت افتتاح می‌شود

۴۸۶ پروژه در شهرستان رشت افتتاح می‌شود

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت از افتتاح ۴۸۶ پروژه با ۱۵۸۱ اشتغالزایی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری این طرح‌ها بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است.

حمیدرضا امام‌پناهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب اقتصادی نبود بلکه یک انقلاب فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود که امروز در سطح جهان می‌توانیم تاثیر این انقلاب فرهنگی را مشاهده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌های متنوع و گوناگونی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در سطح شهرستان رشت پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: امسال همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۴۸۶ پروژه عمرانی در بخش دولتی و خصوصی در شهرستان رشت به بهره برداری می‌رسد.  این پروژه‌ها با هزینه بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار احداث و تکمیل شده‌اند.

سرپرست فرمانداری رشت ادامه داد: از این تعداد ۴۶۵ طرح مربوط به بخش دولتی با اعتباری بیش از ۳۰۹ میلیارد تومان و ۲۱ پروژه نیز مربوط به بخش خصوصی با بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان می‌باشد که به بهره‌برداری می‌رسد.

امام‌پناهی این پروژه‌ها در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، ورزشی، اقامتی و بومگردی، طرح خرد حمایتی را شامل می‌شود، اضافه کرد: این تعداد پروژه ۱۵۸۱ فرصت شغلی ایجاد کرده که ۳۳۸ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۴۳ نفر نیز غیر مستقیم دارای شغل می‌شوند.

وی افزود: کلنگ زنی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل ٢٠٠ واحد با اعتبار ٧٠ میلیارد تومان در مسکن مهر رشت و پروژه ۱۷۰۰ واحدی با ۵۹۵ میلیارد تومان در شهرک سپیدرود رشت انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقدام جهادی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مسئولان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم به ویژه نسل جدید انقلاب ارائه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha