• پنجشنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400120503894
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جایزه ادبی کتاب اردیبهشت تا ۱۳ اسفند تمدید شد

جایزه ادبی کتاب اردیبهشت تا ۱۳ اسفند تمدید شد

ایسنا/اصفهان مهلت ارسال آثار جایزۀ ادبی «کتاب اردیبهشت»، تا ۱۳ اسفندماه تمدید شد و نویسندگان می‌توانند داستان و ناداستان‌های کوتاه فارسی خود را به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

سیاوش گلشیری، دبیر این جایزه در خصوص آثار ارسال شده به ایسنا گفت: تا این لحظه ۱۱۰۰ اثر شامل ۷۰ درصد داستان و ۳۰ درصد ناداستان به دبیرخانه ارسال شده و با تمدید مهلت ارسال آثار، احتمال می‌رود ۲۰۰ تا ۳۰۰ اثر دیگر ارسال شود.

به گفته او، تهران با حدود ۳۰ درصد و اصفهان با بیش از ۲۰ درصد، بیشترین آثار ارسالی ایرانی را داشته‌اند و همچنین تاکنون ۱۰ اثر هم از خارج از کشور ارسال شده و به رقابت‌ها راه یافته است.

گلشیری افزود: داورهای ابتدایی مشخص شده‌اند و در چند روز آینده اسامی آنها اعلام خواهد شد، در حال حاضر داوری ابتدایی در حال انجام است و طبق روال، برنامه‌ها در حال اجرا و پیشروی هستند.

دبیر جایزه «کتاب اردیبهشت» گفت: تا اواسط اسفندماه داورهای نهایی معرفی خواهند شد و جشنواره در اردیبهشت اجرا خواهد شد.

جایزه کتاب اردیبهشت، یک رقابت ادبی است که هیئت امنای آن علی خدایی، محمدرضا تخت‌کشیان، سروش صحت، حمید صحت و سارا سالار هستند و دبیر نخستین دور آن، سیاوش گلشیری است. علاقمندان به شرکت در این رقابت، می‌توانند یک اثر در هر بخش داستان و ناداستان را تا ۱۳ اسفندماه به سایت دبیرخانه به نشانی https://prize.ordibeheshtbook.com/  ارسال کنند.

گفتنی است آثار ارسالی نباید قبلاً در جایزه و یا جشنواره‌ای شرکت داده یا در کتاب، نشریه و سایتی منتشر شده باشند.

به برگزیدگان نفر اول در هر دو بخش داستان و ناداستان کوتاه، پنج میلیون، نفرات دوم چهار میلیون و نفرات سوم، سه میلیون تومان اهدا خواهد شد و برگزیدگان دیگر نیز ۱۰ بن، ۵۰۰ هزار تومانی برای خرید از کتاب اردیبهشت دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha