• پنجشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401011104835

ثبت بیش از 8 هزار پیام در سامانه 137 شهرداری قم

ثبت بیش از 8 هزار پیام در سامانه 137 شهرداری قم

ایسنا/قم مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت بیش از 8 هزار پیام در سامانه 137 شهرداری از تاریخ 29 اسفند تا 9 فروردین ماه خبرداد.

امین جهانبازی در حاشیه بازدید رسانه‌ها از فعالیت‌های تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینکه کمیته راهنمای زائرین یکی از کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم است، اظهار کرد: در مجموعه استان پاسخگویی تلفنی و راهنمایی زائرین صرفا از طریق سامانه 137 شهرداری قم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این سامانه کاربر انگلیسی زبان نیز حضور دارد، مطرح کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی شهرداری و شهروندان به صورت 24 ساعته فعال است.

مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت بیش از هشت هزار پیام در سامانه 137 شهرداری از ۲۹ اسفند تا ۹ فروردین‌ماه خبرداد و افزود: حدود 39 درصد این پیام‌ها در بخش اسکان و راهنمای زائرین بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسکان مدارس، هتل‌ها، پمپ بنزین، پمپ گاز، رستوران، فست فود، اماکن تاریخی، اماکن گردشگری، قفل‌سازی‌ها، آپاراتی‌ها و ... در سامانه 137 شهرداری ثبت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha