• جمعه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401022315219
  • خبرنگار : 50126

دیدار استاندار ایلام با خانواده‌های شهیدان شیخی و نادری در دهلران

دیدار استاندار ایلام با خانواده‌های شهیدان شیخی و نادری در دهلران

ایسنا/ایلام استاندار ایلام با خانواده‌های شهیدان شیخی و نادری در دهلران دیدار کرد.

دکتر حسن بهرام نیا روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به منزل شهید والامقام جمعه شیخی رفت و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمود.

استاندار ایلام دراین دیدار که باحضور معاون اقتصادی استاندار، امام جمعه و فرماندار دهلران وجمعی دیگر از مسئولان صورت گرفت صبر واستقامت خانواده های معظم شهدا را بی نظیر عنوان کرد و گفت: به قول امامین انقلاب ما هر چه ما داریم از برکت خون شهدا است و شهدا چشم و چراغ مردم و مملکت هستند.

 بهرام نیا شهدا را دارای بالاترین جایگاه در نزد خداوند دانست و گفت: شهدا با جانفشانی خود از جان و مال خود گذشتند تا پرچم اسلام و انقلاب استوار باشد.

وی افزود: عزت و اعتلای دین خدا مهم ترین هدف شهادت جوانان در دوران دفاع مقدس بود.

شهید والامقام جمعه شیخی متولد سال ۱۳۳۳ بود که در مورخ ۸/ ۲ / ۶۵ در منطقه پاسگاه نصریان شهرستان دهلران  به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 بهرام‌نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان دهلران روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به منزل خانواده معظم شهید مراد نادری رفت و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام و اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در پایان سفر دو روزه به دهلران فرصت دیدار با خانواده معظم شهدا را نصیب ما کرد.

بهرام نیا با قدردانی از همراهی معاونین و مدیران اجرایی و رسانه های استان گفت: شهدای گرانقدر با نثار خون خود پرچم نظام اسلامی را به اهتزاز در آورند و امروز که بر ما و همه واجب است که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

 وی افزود: انشاءالله پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن که امام زمان ( عج ) است سپرده خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه عاقبت بخیری را حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران دانست و گفت: فرزندان این شهید والامقام ادامه دهنده راه شهدا هستند که در آینده منشأ خدمات فراوانی برای کشور خواهند بود.

 شهید مراد نادری اهل روستای شهید پرور بیشه دراز است و در این راستا استاندار ایلام به فرماندار دهلران دستور داد نسبت به این روستا به دلیل تقدیم شهدای زیاد در دوران دفاع مقدس توجه ویژه ای داشته باشد.

 بر اساس این گزارش شهید والامقام مراد نادری متولد سال ۱۳۲۹ بوده که در اثر بمباران شیمیایی در تاریخ ۱۱/ ۱ / ۶۷ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha