• چهارشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401051914197

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس:

بزرگداشت شهدای مدافع حرم فارس ۲۰ مرداد برگزار می‌شود

بزرگداشت شهدای مدافع حرم فارس ۲۰ مرداد برگزار می‌شود

ایسنا/فارس رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس گفت: در راستای سلسله برنامه‌های ستاره‌های شهر به منظور تکریم مقام شامخ شهدا مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان در سومین روز تدفین سیدالشهدای مقاومت فارس برگزار می‌شود.

مرتضی آل علی چهارشنبه ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم فارس در روز پنج‌شنبه ۲۰ مردادماه از ساعت ۱۷ در تالار حافظ شیراز خبر داد و گفت: این مراسم در راستای سلسله برنامه‌های ستاره‌های شهر به منظور تکریم مقام شامخ شهدا به موضوع پاسداشت شهدا و مدافعان حرم با عنوان حقیقت‌های درخشان توسط کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس برگزار می‌شود.

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس افزود: عنوان فوق برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مدافعین و شهدای مدافع حرم است که فرمودند  «این شهدا، این جوانان شما که در غربت به شهادت می‌رسند، حقیقت‌های درخشان زمانه ما، رویشِ‌های نسلِ جوانِ مؤمن و نماد ایستادگی جوانان انقلابی دربرابر ابزارهای تبلیغی دشمنان هستند.» 

او ادامه داد: در ایامی خاص پس از عاشورا در ۱۷ مرداد در سال جاری، ۱۸ مرداد روز تجلیل از آزادگان و مفقودین و ۱۹ مرداد سالروز ورود کاروان اسرای کربلا به کوفه، شهادت امام سجاد (ع) و روز مدافعین حرم هم است و ۲۰ مرداد سومین روز از شهادت امام حسین (ع) و روز تدفین شهدای کربلا و همچنین سومین روز تدفین سیدالشهدا مقاومت فارس، حاج عبدالله اسکندری است که مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در این روز برگزار خواهد شد.

آل علی گفت: در مراسم مذکور برنامه‌های متنوعی نظیر اجرای سرود ویژه مدافعان حرم، شعرخوانی شاعران، اجرای حماسی و پرشور و شعور حسینی، پخش کلیپ‌های جدید، اجرای زنده ترسیم نقاشی، نمایش آئینی و ... اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha