• چهارشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401052619018
  • خبرنگار : 50295

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسئولیت را با مشاوره پیش از ازدواج، آگاهانه بر عهده بگیرید

مسئولیت را با مشاوره پیش از ازدواج، آگاهانه بر عهده بگیرید

ایسنا/زنجان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: آموزش در هر سنی برای افراد لازم است و اهمیت این موضوع در دوره جوانی که جوانان می‌خواهند از خانواده جدا شده و وارد فضای جدید شوند، بیشتر است.

هادی شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ازدواج جوانان و اهمیت مشاوره‌های پیش از ازدواج، اظهار کرد: انتخاب برای ازدواج، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین چالش‌های پیش‌ روی جوانان است، زیرا یک انتخاب درست در آینده یک جوان موثر خواهد بود.

وی افزود: وظیفه اصلی وزارت ورزش و جوانان نیز طبق مستندات قانونی و بخشنامه هیئت وزیران این ارگان به عنوان متولی اصلی آموزش‌های قبل از ازدواج انتخاب شده که در همین راستا ۱۲ مرکز مشاوره ازدواج در استان فعال بوده و از افرادی که متقاضی ایجاد مراکز باشند نیز استقبال می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه خدابنده با یک‌ مرکز مشاوره نیازمند افزایش تعداد مراکز است، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان‌های ماه‌نشان، ایجرود، طارم، سلطانیه و خرم‌دره فاقد مرکز مشاوره بوده و از افرادی که متقاضی ایجاد مرکز در این شهرستان‌ها باشند، استقبال و حمایت می‌کنیم.

شهبازی با بیان اینکه از برگزاری کارگاه‌ها و مشاوره‌های رایگان حمایت می‌کنیم تا جوانان به آگاهی و به درستی برای ازدواج انتخاب کنند، ادامه داد: آشنایی با مهارت‌های خودشناسی، انتخاب همسر و معیارهای آن، آشنایی با معیارهای ازدواج و ... از موضوعات کارگاه‌های آموزشی هستند و اگر ارگانی، موسسه‌ای یا سمنی تقاضای برگزاری کارگاه آموزشی رایگان برای ازدواج داشته‌ باشد نیز همکاری می‌کنیم که در این راستا می‌توانند با شماره ۳۳۰۴۰۵۴۱ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه مشاوره‌های رایگان برای جوانانی که معرفی می‌شوند نیز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش در هر سنی برای افراد لازم است و اهمیت این موضوع در دوره جوانی که جوانان می‌خواهند از خانواده جدا شده و وارد فضای جدید شوند، بیشتر است و ازدواج یک مسئولیت جدید و بزرگ است که فرد باید برای ورود به آن آموزش ببیند تا با آگاهی و بصیرت بیشتر وارد این راه شوند تا گام‌های درستی بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha