• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401060604145
  • خبرنگار : 50513

وزیر دادگستری:

به بهانه سرمایه‌گذاری خلاف نشود

به بهانه سرمایه‌گذاری خلاف نشود

ایسنا/زنجان وزیر دادگستری با بیان اینکه برخی قوانین و مقرارت در کشور ایراد دارد و از طرفی دیگر برخی مدیران نیز ریسک‌پذیر نیستند، گفت: هیچ مدیری نباید خلاف کند و اگر قانون مشکل دارد باید قانون اصلاح شود.

امین‌حسین رحیمی شامگاه دیروز (۵ شهریورماه) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر اینکه نباید به بهانه تولید و سرمایه‌گذاری خلاف صورت گیرد، اظهار کرد: اگر قانونی مشکل دارد و مانع تولید است، باید از طریق مجلس و مجوزهای دولت برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با همه توان و جدیت به دنبال توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در کشور است، تصریح‌ کرد: نگاه دولت مبتنی بر رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری است و در کشور قوانین و مقررات دست و پاگیر در حوزه تولید وجود دارد و این باعث شده روند تولید دچار مشکلات متعدد شود.

رحیمی تصریح کرد: باید موانع تولید در کشور برطرف شود، نه اینکه خودمان در مسیر تولید مانع‌تراشی کنیم. برخی قوانین و مقرارت تولید در کشور ایراد دارد. قوانین و مقررات دست و پاگیر در حوزه تولید وجود دارد و این باعث شده روند تولید دچار مشکل شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم هیچ مدیری حق ندارد با استناد به قوانین دست و پا گیر کار را معطل کند، بلکه باید راه‌های قانونی برای رفع این قوانین پیچیده پیدا کرده و روند تولید را تسریع بخشد.

وزیر دادگستری عنوان کرد: مدیران استان زنجان نسبت به احصای مشکلات واحدهای تولید اقدام کرده و در داخل استان مشکلات و موانع را برطرف کنند و اگر برای رفع موانع نیاز به دریافت مجوز بود، از طریق وزارتخانه‌های مربوطه موانع برطرف شود.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق، تولید داخلی را نابود می‌کند، ادامه داد: قاچاق کالا مانع از فروش تولید داخلی می‌شود و متأسفانه کشفیات کالای قاچاق کم است و باید همه روزنه‌های ورود کالای قاچاق به کشور رصد و مسدود شوند.

رحیمی با اشاره به مشکل ارزی برخی واحدهای تولیدی در استان زنجان یادآور شد: رئیس‌جمهور در سفر سال گذشته خود به استان زنجان دستور رفع سریع مشکل ارزی واحد تولید کننده پوشاک را دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha