• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401060705986
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

وزیر کشور:

محور پاتاوه به دهدشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

محور پاتاوه به دهدشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر کشور گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به محور پاتاوه به دهدشت اختصاص داده شد که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران دوشنبه شب در حاشیه بازدید از کارخانه بازیافت شهر یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴۷۵ پروژه داشتیم که از این تعداد ۳۱۶ پروژه افتتاح شد. از این تعداد همچنین ۱۵۹ پروژه نیز کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان مجموعه منابع مالی این پروژه‌ها بود، اظهار کرد: در این سفر از پروژه چهار باند شدن جاده باشت بازدید شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: همچنین از یکی از کارخانه‌های احیا شده در کهگیلویه و بویراحمد بازدید شد که این کارخانه با احیا و بازگشت به تولید برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وحیدی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران نیز تا پایان امسال افتتاح نهایی می‌شود، تصریح کرد: در این پروژه ۳۰۰هزار تن اتیلن تبدیل به فرآورده و محصولات مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه سد چم‌شیر نیز آبگیری می‌شود، ادامه داد: سد چم شیر که دو میلیارد و ۲۰۰ متر مکعب ظرفیت دارد.

وزیر کشور عنوان کرد: به پروژه‌های آبرسانی به روستاها در دوره‌های قبل به اندازه کافی توجه نشده است و امروز، برخی از این پروژه‌های آبرسانی افتتاح شد و تا ماه‌های آینده نیز تعدادی دیگر افتتاح می‌شود.

وحیدی تاکید کرد: در بخش جاده‌های روستایی نیز بازدید هوایی انجام شد و برخی روستاها مسیرهای صعب العبور و سختی دارند که تردد در آنها سخت است و در این راستا نیز بهینه سازی جاده‌های روستایی در دستور کار بوده و در برخی روستاها انجام شده است.

وی اظهار کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور نیز موضوع راه‌ها مورد توجه قرار گرفته و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای روستاهای استان تخصیص یافته است.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور بیان کرد: تعریض بعضی از پل‌ها و جاده یاسوج- اصفهان و یاسوج- شیراز موضوعی است که بسیار مورد توجه است و در راستای تخصیص اعتبار نیز ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات برای محور پاتاوه به دهدشت که تا پایان امسال به بهره برداری برسد و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای جاده یاسوج به سی سخت اختصاص داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha