• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401060806497
  • خبرنگار : 50024

۱۱۰ پاکبان کرجی به نجف و کربلا اعزام می‌شوند

۱۱۰ پاکبان کرجی به نجف و کربلا اعزام می‌شوند

ایسنا/البرز معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه شهرداری کرج در بحث تنظیف محلات در شهرهای نجف و کربلا وظایفی به عهده دارد، گفت: برای این کار بنا شده ۱۱۰ پاکبان به این شهرها اعزام شوند و در صورت مساعد بودن شرایط از ۱۵ شهریور ماه اعزام خواهند شد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ستاد اربعین شهرداری کرج از مدتی قبل فعالیت خود را آغاز و وظیفه معاونت خدمات شهری برای خدمات رسانی به زائرین در این ایام مشخص شده است، اظهار کرد: با توجه به وقفه دو ساله‌ای که شیوع کرونا در برگزار مراسم اربعین ایجاد کرده بود، امسال حضور مردم پرشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: عمده وظایف شهرداری کرج در حوزه خدمات رسانی به زائرین اربعین در حوزه خدمات شهری تعریف شده که قطعا با حساسیت و برنامه ریزی درست انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: بنا شده ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر شوند و زائرین را به شهر کوت منتقل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در بحث تنظیف محلات در شهرهای نجف و کربلا نیز وظایفی به عهده دارد، گفت: برای این کار بنا شده ۱۱۰ پاکبان به این شهرها اعزام شوند و در صورت مساعد بودن شرایط از ۱۵ شهریور ماه اعزام خواهند شد.

رضوانی ابراز کرد: علاوه براین، ۱۸ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری از جمله ماشین آلات حمل زباله برای خدمات رسانی از کرج اعزام می‌شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در کنار این موارد، شهرداری کرج از طریق استقرار موکب امام علی (ع) در نقطه صفر مرزی به زائرین خدمات رسانی می‌کند و البته بخشی از تامین هزینه موکب مرکزی کرج در شهر نجف را هم به عهده گرفته است.

وی توضیح داد: خوشبختانه تقسیم کار برای خدمات رسانی لازم به زائرین در اربعین حسینی (ع) صورت گرفته و امیدواریم مثل سنوات گذشته شرایط به خوبی پیش برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha