• چهارشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401063022362
  • خبرنگار : 71219

انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «سیزدهمین» دوره این رویداد سینمایی را در ۵ بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جوایز مردمی»، «فیلم ما»، «اکران مردمی» و «قصه ما» اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «سیزدهمین» دوره این رویداد سینمایی را در ۵ بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جوایز مردمی»، «فیلم ما»، «اکران مردمی» و «قصه ما» اعلام کرد.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات تلویزیونی، فیلم ما و فیلم‌نامه و در موضوعات «رویای ایرانی»، «نقد درون گفتمانی» «حافظه ملی»،«جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه۸۸» با هم به رقابت می‌پردازند.

براساس این فراخوان، هنرمندان تا ۲۰آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اثر خود در پایگاه جشنواره به نشانی AmmarFilm.ir و تحویل اثرشان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

در بخشی از فراخوان آمده است،جشنواره مردمی فیلم عمار، حاصل ادراک بی‌عدالتی رسانه‌ای در نظام رسانه‌ای کشور بود، از این رو تلاش کرد با صحنه آوردن هنرمندانی که عالم هنر را فرصتی برای رشد و تعالی انسان می‌دانند، صدای حنجره‌های سانسور شده و سیمای جمهور مردمانی باشد که در سپهر رسانه‌ای امروز ما، ضریب درخوری نمی‌یابند.

جشنواره عمار وام‌دار بزرگ‌مردی است که آن‌گونه که از مرادش آموخته بود، هنری را زیبا و پاک می‌دانست که کوبنده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی‌درد و در یک کلمه اسلام آمریکایی باشد. حاج نادر طالب‌زاده که همواره به شاگردی مکتب روح الله مباهات می‌کرد، عمرش را وقف ترویج اسلام ناب محمدی و تربیت شاگردان و مجاهدینی کرد که با سلاح هنر به جنگ جبهه استکبار جهانی بروند. حاج نادر طالب زاده علمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بود و «عمار» رسالت خود می‌داند که در نبود علمدار، راه و رزمش را ادامه دهد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha