• جمعه / ۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401070100188
  • خبرنگار : 71379

خبر به‌روز رسانی شد؛

راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر

راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر

ایسنا/تهران با توجه به بروز برخی اغتشاشات و آشوب‌گری‌ها پس از فوت مهسا امینی مردم در تمام شهرها و استان‌های کشور با مردم تهران همراه شده و پس از اقامه نماز جمعه با انجام راهپیمایی این اقدامات را محکوم کردند.

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اغتشاشات اخیر

نمازگزاران و اقشار مردمی تهران همزمان با دیگر شهرهای کشور امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اغتشاشات اخیر و اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند.

به گزارش ایسنا ، راهمپیمایان با سر دادن شعارهایی در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند.

شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نزاجا نزاجا حمایتت می‌کنیم، پلیس قانونمند تشکر تشکر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و ... از سوی راهپیمایان سر داده شد.
آنها عکس نوشته و تصاویری از رهبر انقلاب و همچنین پرچم ایران را در دست داشتند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه پایانی تظاهرات بزرگ مردم ایران در محکومیت فتنه گران و هتاکان به مقدسات دینی قرائت خواهد شد.

راهپیمایی مردم اراک در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر

مردم اراک پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر  به خیابان  آمده و اعتراض خود را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری نماز امروز جمعه اراک که به امامت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی برگزار شد، شرکت کنندگان در نماز جمعه در راهپیمایی حضور یافته و هتک حرمت به ساحت قرآن و مقدسات و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون " مرگ بر فتنه گر" و " ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم" اعتراض خود را به اغتشاشات اخیر بیان و از اقدامات پلیس برای برقراری امنیت تقدیر کردند.

راهپیمایی مرزنشینان آستارایی علیه آشوبگران و اغتشاشگران

مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه مردمی علیه آشوبگران و اغتشاشگران شعار مرگ بر فتنه گر سر دادند.

جمع کثیری از مردم شهید پرور و مرزنشین شهرستان مرزی بندر آستارا بعد از برگزاری مراسم نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه مردمی انزجار خود را از فتنه گران در ایجاد آشوب ها و اغتشاشات چند روز اخیر کشور اعلام کردند.

در این راهپیمایی جمع کثیری از جوانان، طلاب و دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه حضور داشتند. حاضران در این راهپیمایی که از مصلی آستارا تا چهار راه حکیم نظامی برگزار شد فریاد مرگ بر فتنه گر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق سر دادند.

راهپیمایی کنندگان آستارایی در پایان این مراسم با قرائت قطعنامه ای اقدامات فتنه گران را در بر هم زدن آرامش و نظم ملی محکوم کردند.

خروش مردم قزوین علیه اهانت به مقدسات

نمازگزاران و مردم قزوین همزمان با دیگر شهرهای کشور در اولین روز از پاییز ۱۴۰۱ پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات در پی اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.

به گزارش ایسنا، در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت تعداد معدودی به ساحت مقدس قرآن، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت حجاب بانوان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، راهپیمایی مردم استان قزوین همزمان با دیگر شهرهای کشور برگزار شد.

مردم استان قزوین بعدازظهر جمعه اولین روز از پاییز ۱۴۰۱ از میعادگاه نماز جمعه با حضور خود در این راهپیمایی علیه فرصت‌طلبان و آنان که از مطالبات مردم سواستفاده می‌کنند؛ اغتشاشات و اهانت به مقدسات را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان ضمن حضور هوشمندانه، حمایت قاطع از نظام مقدس اسلامی و ولایت‌فقیه و محکوم کردن اقدامات علیه انقلاب اسلامی، خواستار برخورد با فتنه‌گران و عوامل اصلی آشوب‌های اخیر و حامیان آن‌ها شدند و تأکید کردند مطالبات به‌حق باید از مجاری قانونی و منطقی مطرح و پیگیری شود.

در این راهپیمایی که در شهر قزوین از مسجدالنبی (ص) تا میدان آزادی (سبزه‌میدان) ادامه داشت، مردم با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» «حمایت از ولایت رمز نجات ملت»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» صف خود را از صف قانون‌شکنان و هتاکان به مقدسات دینی جدا کردند.

راهپیمایان عکس نوشته و تصاویری از رهبر انقلاب و همچنین پرچم ایران و شعارهای حمایت از نیروی انتظامی در دست داشتند.

در این مراسم سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، دست سردار ابراهیمی، فرمانده نیروی انتظامی استان را بوسید و به نشانه اقتدار دست وی را بالا برد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه پایانی راهپیمایی مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی قرائت شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با قزوین مردم دیگر شهرهای استان نیز علیه فتنه و آشوب به پاخاستند و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران زدند.

راهپیمایی نمازگزاران بوشهری در محکومیت حوادث اخیر

مردم استان بوشهر در شهرهای مختلف، امروز بعد از نماز جمعه، در دفاع از انسجام ملی و محکومیت تجمعات اخیر راهپیمایی کردند.

در پی فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر در محکومیت هنجارشکنی‌های اخیر، مردم استان بوشهر در شهرهای مختلف پس از برپایی نماز جمعه، با تجمع و راهپیمایی خود از انسجام ملی دفاع کردند.

مردم ولایتمدار شهر بوشهر هم همزمان با سراسر استان پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی نماز جمعه تا میدان قدس راهپیمایی کردند.

راهپیمایی‌کنندگان در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی شعارهای «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، «نیروی انتظامی برادر بسیجی تشکر تشکر»، «علمدار ولایت بسیجیان فدایت» و غیره سر دادند.

راهپیمایی مردم قم در پی محکومیت ناآرامی‌های اخیر

مردم قم در پی محکومیت ناآرامی‌ها و هنجارشکنی‌های روزهای گذشته بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مردم ولایت مدار قم امروز یکم مهرماه، همزمان با سراسر کشور، بعد از اقامه نماز جمعه در مصلی قدس قم به سمت میدان روح الله و بیت تاریخی امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.

این راهیپمایی در پی محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به بانوان محجبه صورت گرفت.

مردم متدین قم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی نظیر لبیک یا خامنه ای، مرگ بر فتنه گر، مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده و... ضمن حمایت از نیروی انتظامی، خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوبگران شدند.

مردم اصفهان حرکات و اقدامات هنجارشکنانه اخیر را محکوم کردند

مردم ولایت‌مدار اصفهان، همزمان با سراسر کشور، اغتشاشات و اقدامات هنجارشکنانه اخیر را محکوم کردند.

مردم ولایت‌مدار اصفهان، امروز پس از حضور در نماز عبادی-سیاسی جمعه، با حضور در مراسم راهپیمایی از حدفاصل مصلی امام خمینی(ره) تا خیابان مصلی  و همزمان با سراسر کشور، حرکات و اقدامات هنجارشکنانه اخیر در کشور را محکوم کردند.

این راهپیمایی در پی محکومبت حرکات و اقدامات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب اسلامی، برگزار شد.

اقشار مختلف مردم اصفهان  در این مراسم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و  تصاویر مقام معظم رهبری، امام خمینی و شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و همچنین شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع  حرم و امنیت، تجدید میثاق کردند. 

راهپیمایی کرمانشاهیان در محکومیت اغتشاشات اخیر

کرمانشاهیان در محکومیت هنجارشکنی‌ها، ناامنی و اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.

 مردم کرمانشاه در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه و آشوبگرانه اخیر عده‌ای هنجار شکن بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی پس از برگزاری نماز جمعه از مسجد جامع به سمت  میدان آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد که از جلوه های ویژه آن می توان به حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا افراد میانسال و حتی شیرخواره در آغوش مادرانشان اشاره کرد.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن ساختارشکنی های اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، با سر دادن شعارهای “مرگ بر آشوبگر” ،”مرگ بر فتنه گر”، “ مرگ بر منافق” و... حرکت آشوبگران را محکوم کردند.

“وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد”،”این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده”، “تا خون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست”، “ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده”، “ حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست” از دیگر شعارهای راهپیمایی مردم کرمانشاه علیه هنجارشکنان در حمایت از نظام و مقام معظم رهبری بود.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن دست نوشته های “نیروی انتظامی تشکر، تشکر”، “فراجا، فراجا حمایتت می کنیم” و ... حمایت خود را از پلیس اعلام کردند. 

مشابه این راهپیمایی در دیگر شهرستانهای استان کرمانشاه برگزار شد.

راهپیمایی مردم یاسوج در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر برگزار شد

راهپیمایی مردمی در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج پس از اقامه نماز جمعه روز جمعه یکم مهر برگزار شد.

تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانۀ عده ای معدود از عوامل مزدور و فریب خورده در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اعظم(ص)، آتش کشیدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت حجاب بانوان و همچنین تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم؛ امروز پس از اقامۀ نماز عبادی ـ سیاسی جمعه یکم مهرماه ۱۴۰۱ در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و همزمان با سـراسر کشور برگزار شد.

مردم چهارمحال و بختیاری حرکات هنجارشکنانه معترضین را محکوم کردند

مردم چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهایی حرکات هنجارشکنانه معترضین را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، امروز اول مهرماه مردم چهارمحال و بختیاری با سردادن شعارهایی از جمله؛ مرگ بر آمریکا، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و  مرگ بر منافق حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

برخی از حاضرین در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکاردهای با عناوین «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، «مدافعان حریم، محافظان امنیت»، «پلیس مجری قانون، پلیس خادم ملت»، خشم خود را نسبت به اغتشاشگران ابراز می‌کردند.

راهپیمایی عظیم همدانی‌ها در محکومیت آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان عصر امروز (۳۱ شهریورماه) اجتماع و راهپیمایی عظیمی در اعتراض به هتک حرمت‌ها و آشوب‌های اخیر برگزار و این اقدامات را محکوم کردند.

در پی هتک حرمت و آتش زدن آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، مساجد و شعائر اهل بیت(ع) امروز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۶:۳۰ تجمع و راهپیمایی عظیم مردم از میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان برگزار شد.

در این راهپیمایی عظیم، شرکت‌کنندگان با محکوم کردن اقدامات آشوب‌گران فریاد «الله‌اکبر» سردادند و از میدان امامزاده عبدالله(ع) تا میدان امام خمینی(ره) و در ادامه پیاده راه بوعلی، با شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند و با فریاد «مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر» انزجار خود را از اقدامات آشوب‌گران نشان دادند.

مردم در این تجمع و راهپیمایی پلاکاردهایی با محتواهایی چون «نیروی انتظامی، دلاوران امنیت»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانیم»، «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید»، «قرآن عزیز، بابی انت و امی، همه رو فدات می‌کنیم» و «نیروی انتظامی نماد قدرت یک کشور» در دست داشتند.

خروش غیرت مردم آذربایجان غربی علیه اغتشاشگران

مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی روز جمعه اول مهر با برگزاری راهپیمایی، تحرکات اغتشاشگران در روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایسنا؛ در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم ارومیه پس از اقامه نماز در محکومیت این حرکات مذبوحانه از مصلای امام خمینی (ره) شهر به طرف خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان حرکت کرده و راهپیمایی کردند.

مردم بصیر و ولایی ارومیه در مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر آشوبگر انزجار خود را نسبت به دشمنان نظام و رهبری و حرکات ایادی استکبار اعلام کرده و پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت اهانت به مقدسات برگزار شد

ایسنا/خوزستان مردم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان همزمان با سراسر کشور، با برگزاری راهپیمایی پرشور، اعتراض خود را نسبت به آشوب‌های اخیر و هتک حرمت به ساحت قرآن و مقدسات اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، بعد از نماز جمعه امروز (اول مهرماه) مردم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان همزمان با سراسر کشور، با برگزاری تظاهرات پرشور، اغتشاشات و هتک حرمت به ساحت قرآن و مقدسات را محکوم کردند.

در این راهپیمایی در اهواز که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، مردم شعارهای الحجاب، الحجاب، هیهات من الذله، امروز روز اتحاد است، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، فتنه گر بی حیا ننگت باد ننگت باد، خونی که در رگ ماست هدیه بر رهبر ماست، الحجاب حکم القرآن الحجاب وصیه الشهدا را سر دادند. مردم پلاکاردهایی با مضمون "فراجا، فراجا، تشکر" در دست داشتند.

این راهپیمایی در اهواز از مصلای نماز جمعه تا چهارراه آبادان برگزار شد.

راهپیمایی مردم در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی در خراسان جنوبی

راهپیمایی مردمی در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به دنبال حرکت‌ها و اغتشاشاتی که روزهای اخیر صورت گرفت و هتک حرمتی که به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام و مقدسات ایران شد؛ راهپیمایی اعتراضی علیه این هتک حرمت در شهرهای خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مردم در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده و انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشاء آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دادند.

خروش مردم کرمان علیه هنجارشکنان

به دنبال حرکت ها و اعتراضات که روزهای اخیر، مردم کرمان بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی (ع) به سمت میدان بسیج با سر دادن شعارهایی برخی حرکات معترضین را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، امروز یکم مهرماه مردم متدین کرمان همراه با سراسر کشور با پیمودن مسیر مصلای بزرگ امام علی (ع) تا میدان بسیج حرکات هنجارشکنان معترضین را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه کرمان انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشا آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دادند.

شعارها 

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهای از جمله؛ مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و  

مرگ بر منافق حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

بر پایه این گزارش، برخی از حاضرین در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکاردهای با عناوین فتنه گر بیچاره مزدور اسرائیل است، آشوبگر بی‌حیا سرباز اسرائیل است، لبیک یا حسین، پلیس خادم ملت پلیس فدای ملت؛ شعارهای همچون نیروی انتظامی باعث امنیت است، پیروی از رهبری باعث هر عزت است، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست؛ سر می‌دادند.

برخی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی نیز با در دست داشتن تمثال رهبر و حاج قاسم، فریاد این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده؛ عامل اغتشاشات آمریکاست عامل این جنایت آمریکاست و اهانت به قرآن رسم منافقین است، فتنه و آشوب‌گری کار منافقین است، سر می‌دادند.

حاضرین بندهای قطعنامه پایانی را با ندای الله اکبر تایید کردند.

در این تظاهرات امام جمعه، استاندار، برخی مسولان استان ، فرماندار کرمان، فرمانده انتظامی استان و نمایندگان حضور داشتند.

دست رد گلستانی‌ها بر سینه اغتشاشگران/ چشم فتنه کور شد

مردم بصیر و انقلابی نگارستان ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز ضمن محکومیت آشوب‌های اخیر، راه خود را از فتنه‌گران و اغتشاشگران جدا کردند.

مردم ولایتمدار و انقلابی استان گلستان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه عده‌ای آشوبگر و فریب‌خورده که به بهانه درگذشت مهسا امینی دست به آشوب و آغتشاش زدند راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار گرگان هم همزمان با سراسر استان گلستان پس از اقامه نماز جمعه به میدان آمدند و از مقابل مصلی نماز جمعه تا چهار راه شهدا راهپیمایی کردند.

گلستانی‌های بصیر امروز با حضور پرشور خود در میدان، راه خود را از آشوبگران جدا کردند و بار دیگر بر این مهم تاکید کردند که از هر گونه اقدامی که موجب سوء‌استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می‌شود تبری می‌جویند.

راهپیمایی‌کنندگان در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی و با قدردانی از زحمات نیروهای جان بر کف انتظامی خود را گوش به فرمان رهبری دانسته و با سر دادن شعارهای «ما تا آخر ایستاده ایم»، «نیروی انتظامی برادر بسیجی تشکر تشکر»، «علمدار ولایت بسیجیان فدایت»، « فتنه گران بدانند، ما از آنها بیزاریم» و غیره از اغتشاشگران اعلام انزجار کردند و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، هتک حرمت به حجاب بانوان، به آتش کشیدن مساجد و خسارت به اموال عمومی را اقدامی شنیع و هم‌صدایی با دشمن دانستند.

استاندار گلستان در حاشیه راهپیمایی امروز ضمن محکومیت اقدام آشوبگران و هنجارشکنان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و موفقیت هایی که در سطوح بین المللی رخ داده و همچنین اقدامات ارزشمندی که توسط دولت سیزدهم در حال انجام است همچنین حضور میلیونی مردم در پیاده روی باشکوه اربعین، دشمن را بر آن داشت تا کام مردم تلخ شود لذا دست به حوادث اخیر زد.

علی محمد زنگانه با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم هستند و مردم آنها را متعلق به خود می دانند، افزود: دشمن از طریق جنگ شناختی و پیچیده‌ای که از طریق فضای مجازی راه انداخته به دنبال آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی از مردم خواست نسبت به توطئه های دشمنان و افراد کوردل و منافق هوشیار و آگاه باشند و گفت: با بصیرت و هوشمندی ملت ایران از این فتنه هم عبور خواهیم کرد و دست دشمنان خالی خواهد ماند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه منتظر فرصتی هستند تا از آن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی استفاده کنند.

سرهنگ پاسدار باقر رحمانی ادامه داد: دشمنان همانند کفتار در کمین هستند تا از فرصت‌هایی که حق یا ناحق و خواسته یا ناخواسته و سهواً یا عمداً رخ می دهد سوءاستفاده کرده  و از طریق غول رسانه‌ای و تحریف‌هایی که انجام می دهند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه دشمنان و معاندین حادثه درگذشت مهسا امینی را دستاویز موج سواری و عقده گشایی خود قرار دادند، افزود: مستندات و فیلم های بازنشر شده نشان می دهد که هیچ گونه ضرب و شتم و اتفاق  خاصی در برخورد با مهسا امینی رخ نداده و دشمن در سناریویی از پیش تعیین شده دست به چنین آشوب ها و اغتشاشات زده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان در پایان تأکید کرد: دشمن همیشه درصدد است تا با لجن‌پراکنی، قاعده بازی را به نفع خود تغییر دهد که با هوشیاری ملت و مسئولان این توطئه نیز نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، چند روزی است که درگذشت مهسا امینی بهانه‌ای برای موج‌سواری عده‌ای منافق و آشوبگر شده و عده‌ای سودجو و البته فریب‌خورده با هدایت‌گری معاندان و خارج‌نشین از جمله سازمان منافقان، کشور را به سمت آشوب و اغتشاش هدایت کردند و موجب خسارت به اموال عمومی و دولتی و شهادت و مجروحیت تنی چند از نیروهای انتظامی و بسیجی شدند.

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در ورامین برگزار شد

مردم مومن و ولایی شهرستان ورامین با برگزاری راهپیمایی گسترده اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

این راهپیمایی در ورامین و از مصلی صاحب الزمان (عج) و میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدای سید فتح الله برگزار شد و طی آن مردم ورامین که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشرو هستند ، با شعارهایی حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

ورامینی‌ها با حضور در راهپیمایی گسترده راه خود را به طور کامل از اغتشاشگران جدا کرده و فتنه را شکست دادند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با سر دادن شعار های ما اهل کوفه نیستیم ، علی تنها بماند ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق ، مرگ بر ضد ولایت فقیه و… بار دیگر به آشوبگران نشان دادند که ملت ایران اسلامی پای انقلاب و رهبری ایستاده است.

خروش دیار علویان علیه هنجارشکنان

مردم دیار علویان همزمان با سراسر کشور، با برگزاری راهپیمایی پرشور در اکثر شهرستان‌های استان مازندران اعتراض خود را نسبت به آشوب‌های اخیر و هتک حرمت به ساحت قرآن و مقدسات اعلام کردند.

در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، مردم شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، خونی که در رگ ماست هدیه بر رهبر ماست، مرگ بر منافق، مرگ بر مزدور آمریکایی، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، فتنه و آشوب گری کار منافقین است، وصیت شهیدان اطاعت از ولایت، الله اکبر و هیهات من‌الذله سر دادند.

محکومیت هنجارشکنی و اغتشاشات اخیر کشور توسط نمازگزاران یزدی

نمازگزاران یزدی پس از اقامه نماز اولین جمعه‌ی فصل پاییز، همزمان با دیگر شهرهای کشور با برگزاری راهپیمایی، هنجارشکنی و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

مردم و نمازگزاران نماز جمعه امروز شهر یزد همزمان با دیگر شهرهای کشور، پس از اقامه با برگزاری راهپیمایی، تجمعات این روزها که همراه با هنجارشکنی و اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی و نظام مقدس اسلامی است را به شدت محکوم کردند.

راهپیمایان یزدی در جریان این حرکت که از محل اقامه نماز جمعه شهر یزد در محل مسجد ملااسماعیل تا میدان امیرچخماق یزد برگزار شد، با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن اقدامات رذیلانه اغتشاشگران، از نیروهای انتظامی و امنیتی و امت وفادار به اسلام و انقلاب اسلامی استان حمایت کردند و راه خود را از فتنه‌گران و اغتشاشگران جدا کردند.

مردم اردبیل حمایت خود از نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند

مردم اردبیل به منظور محکومیت استکبار جهانی به خیابان‌ها آمده و با فریاد لبیک یا حسین (ع)، پشتیبانی و حمایت خود از نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امروز یکم مهر ماه مردم اردبیل پس از پایان آئین عبادی سیاسی نماز جمعه از مقابل مصلا تا چهارراه اردبیل در راهپیمایی اردبیلی‌ها علیه آشوبگران شرکت کردند.

اقشار مختلف مردم، مسئولان، جانبازان در این مراسم حضور داشتند.
و مسیر راهیمایی را با انسجام و همدلی طی کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوبگر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، اردبیللی اویاق دی انقلابا دایاق دی" ( اردبیلی بیدار است ، حامی انقلاب است) بهانه‌جویی دشمن برای فتنه‌انگیزی و سلب آرامش و امنیت در داخل کشور محکوم کردند.

راهپیمایان بعد از ورود و استقرار در چهارراه امام (ره) اردبیل، بار دیگر شعارهای دشمن شکن سردادند.

در ادامه قطعنامه راهپیمایی محکومیت فتنه‌گران و آشوبگران قرائت و با فریادهای الله اکبر مردان و زنان حاضر در میدان تایید شد.
نظیر این راهپیمایی در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

راهپیمایی نمازگزاران شیرازی در محکومیت اغتشاشات

همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران شیرازی پس از اقامه نمازجمعه، در محکومیت اغتشاشات اخیر، در یک راهپیمایی شرکت کردند.

ظهر جمعه اول مهر، نمازگزاران و شهروندان شیرازی، همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی مردمی برای محکومیت اغتشاشات اخیر، شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی، با سردادن شعارهایی، اهانت به مقدسات را محکوم کردند و خواستار پایان یافتن اغتشاشات شدند.

در این راهپیمایی، شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نزاجا نزاجا حمایتت می‌کنیم، پلیس قانونمند تشکر تشکر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و ... از سوی راهپیمایان سر داده شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و پرچم‌ ایران اسلامی را در دست داشتند، در پایان این راهپیمایی مردمی که از مقابل محل برگزاری نماز جمعه شیراز آغاز شد و در چهارراه پیروزی به اتمام رسید، قطعنامه‌ای در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی قرائت شده را تایید کردند.

به گزارش ایسنا، علاوه بر شیراز، در سایر شهرهای استان فارس نیز نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، ضمن محکوم کردن هتاکی نسبت به مقدسات از سوی اغتشاشگران، بر پایبندی خود به اصول انقلاب و نظام اسلامی ایران، تاکید کردند.

فریاد بلند مردم ایلام علیه اغتشاشگران

ایسنا/ایلام امروز مسیر مصلای ایلام تا چهارراه مادر شهر ایلام فریاد مردم را در حمایت از ارزش‌های اصیل اسلامی ثبت کرد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مردم استان ایلام امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه، ضمن محکومیت توهین‌های اخیر ‌ عده‌ای فرصت‌طلب حمایت همه جانبه خود را نظام اسلامی و  دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، این مراسم در شهر ایلام بعد از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور از مصلی امام خمینی تا چهار راه مادر برگزار شد و 

 مردم با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» «حمایت از ولایت رمز نجات ملت»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» بار دیگر حمایت خود را  آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

مردم رشت حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران در روزهای اخیر را محکوم کردند

مردم ولایت‌مدار و مومن شهر رشت روز جمعه با شرکت در راهپیمایی بعد از نماز وحدت‌آفرین جمعه، حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران در روزهای اخیر را محکوم کردند.

اهالی دیار میرزا کوچک جنگلی همزمان با سراسر کشور در محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی فریب خوردگان و اغتشاشگران در اهانت به ساحت مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی، پس از اقامه نماز جمعه در مناطق گیلان، در راهپیمایی ضد حرکات هنجارشکانه شرکت کردند.

نماز گزاران با سر دادن شعار «یا حسین» و «مرگ بر منافق» و «مرگ بر فتنه گر» و... انزجار خود را از عاملان حرکات اخیر اعلام کردند.

اعلام انزجار مردم بجنورد از اغتشاشگران

مردم بجنورد امروز با برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران که با آسیب جانی به افراد بی گناه و تخریب اموال عمومی‌ همراه بود، اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، مردم بجنورد مرکز خراسان شمالی پس از برگزاری نماز جمعه به خیابان آمده و راهپیمایی اعتراضی نسبت به وقایع چند روز گذشته که سبب اخلال در روند زندگی، ساختار شکنی و همچنین ایجاد حاشیه برای کشور شده بود، برگزار کردند.

 صدها نفر از مردم مرکز استان مسیر مصلای امام خمینی (ره) تا میدان بازرگانی را طی کردند و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

«تجلی بصیرت، اطاعت از ولایت»، «مرگ بر منافق»، «تا آخر ایستاده‌ایم»، «الله اکبر»، «توطئه و اغتشاش، کار منافقین است»، «نابودی فتنه‌گر در دست مردم ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» بخشی از شعارهایی بود که مردم مرکز استان در محکومیت حوادث اخیر سردادند.

مردم همچنین در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهای «فراجا، فراجا حمایتت می کنیم» از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حمایتت کردند.

این راهپیمایی در تمامی شهرهای خراسان شمالی برگزار شد.

اجتماع مردم لرستان در محکومیت اغتشاشگران

اجتماع مردم لرستان در محکومیت اغتشاشگران و آشوبگران امروز، یکم مهر بعد از نماز جمعه در شهرهای استان برگزار شد.

اجتماع بزرگ مردم ولایتمدار استان لرستان در محکومیت اغتشاش‌گران و آشوبگران که به‌دنبال آسیب به امنیت و ثبات کشور و تضغیف باورهای دینی مردم هستند امروز جمعه، اول مهر، بعد از نماز جمعه در همه شهرهای استان لرستان برگزار شد.

این مراسم در خرم‌آباد نیز بعد از اقامه نمازجمعه با حضور نمازگزاران و جمعی از مدیران و رحانیون از مقابل مصلی الغدیر به سمت بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد برگزار شد.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم حضور داشتند بصورت یکپارچه و هم صدا خواهان انسجام ملی شدند و رفتارهای هنجارشکنانه اخیر را محکوم کردند و تاکید داشتند که پشت سر نظام و انقلاب هستند و اجازه نمی دهند برخی تحت تاثیر استکبار جهانی به این نظام و انقلاب ضربه ای بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha