• شنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401072312355
  • منبع : نمایندگی گیلان

برخورد با افراد سهل انگار در امور بهسازی سراوان رشت

برخورد با افراد سهل انگار در امور بهسازی سراوان رشت

ایسنا/گیلان مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان از تعیین تکلیف مناقصه و برخورد با افرادی که در جریان تسریع در امور بهسازی سراوان سهل انگاری داشتند خبر داد.

سجاد ده ده جانی مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان عصر امروز در بازدید از روند پیشرفت عملیات بهسازی سراوان به همراه علوی شهردار رشت اظهار کرد: در راستای شکوائیه‌ها و گلایه هایی که از سوی مردم سراوان در سامانه ملی رسیدگی به شکایات بازرسی کل استان گیلان ثبت شده، تصمیم گرفتیم تا بازدیدی از این منطقه داشته باشیم.

 وی با تاکید بر اینکه موضوع پسماند و زباله سراوان ریشه در سالهای گذشته دارد، تصریح کرد: باید روند انجام استعلامات به گونه‌ای پیش برود تا از طولانی شدن اقدامات در سراوان جلوگیری شود.

ده ده جانی از تعیین تکلیف مناقصه و برخورد با افرادی که در جریان تسریع در امورات بهسازی سراوان سهل انگاری داشتند خبر داد و گفت: تاکید ما این است که از تشکیل جلسات بدون نتیجه خودداری شود.

امیرحسین علوی شهردار رشت نیز در این بازدید گفت: شهرداری رشت اقداماتی را در حوزه اخذ پیمانکار پروژه بهسازی سراوان انجام داده بود اما متاسفانه به دلیل وقفه چند ماه ای که در شهرداری رشت به وجود آمد، کارها آنطور که باید و شاید پیش نرفت و بخشی از کار متوقف شد.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا اوایل آبان ماه مراحل اخذ پیمانکار پروژه بهسازی سراوان انجام شود، بیان کرد: فرآیندهایی مانند دفن بهداشتی زباله و کنترل شیرابه در پروژه بهسازی سراوان لحاظ شده است.

علوی ادامه داد: بدون شک با ایجاد یک لندفیل جدید در یک مکان مشخص و مناسب این بخش از محیط زیست شهرمان یعنی سراوان بهبود پیدا کرده و به چرخه طبیعت بر خواهد گشت.

شهردار رشت به سرعت بخشی به روند پروژه بهسازی سراوان اشاره کرد و گفت: در مبحث مدیریت پسماند، تولید زباله و تفکیک زباله خشک و تر اهمیت به سزایی دارد و بخش عمده‌ای از این فرایند در مبدأ یعنی منازل شهروندان اتفاق می‌افتد، بنابراین اگر بتوانیم یک فرهنگ سازی خوبی در سطح شهر داشته باشیم قطعا محیط زیست ما آسیب کمتری خواهد دید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha