• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401080301611
  • خبرنگار : 50034

اجرای طرح "کهاب" در جایگاه سوخت دانشگاه همدان

اجرای طرح "کهاب" در جایگاه سوخت دانشگاه همدان

ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان از اجرای طرح کهاب در جایگاه سوخت دانشگاه خبرداد و گفت: اجرای طرح کهاب در جایگاه دانشگاه همدان به عنوان نخستین جایگاه از فردا یا پس فردا آغاز خواهد شد.

امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه با اجرای طرح کهاب مصرف سوخت نیز مدیریت می‌شود، اظهار کرد: طرح کاهش، هدایت،انتقال و بازیافت بخارات بنزین یک اقدام علمی و پیشرفته‌ای است که بخارات به هوا وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه سوخت دانشگاه به عنوان نخستین جایگاه شهری طرح کهاب را اجرا خواهد کرد، افزود: طرح کهاب از ورود بخارات بنزین به هوا جلوگیری می‌کند و تلاش این است که این بخارات به صفر برسد که جایگاه دانشگاه به عنوان اولین جایگاه شهری این طرح را اجرا می‌کند و این جایگاه از فردا یا پس فردا به مدت ۲۰ روز تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه جایگاه داران برای اجرای این طرح پیگیر و پیشگام باشند، ادامه داد: جایگاه‌داران به عنوان مجموعه‌های خدماتی و اقتصادی باید در این زمینه اقدام کنند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز نظارت‌های فنی را خواهد داشت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان در بخش دیگری از رشد ۳۴ درصدی مصرف بنزین در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در سه ماهه تابستان امسال، ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین بیشتر از همین مدت در سال ۱۴۰۰ توزیع و به مصرف رسیده است.

وی با اشاره به بارگیری و ارسال ۶۴۰ میلیون لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی (بنزین، نفت‌گاز و نفت سفید) از محل انبار نفت ایثارگران همدان از افزایش ۱۵ درصدی مصرف در بازه زمانی سه ماهه تابستان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

روستایی روند صعودی مصرف در تابستان امسال را با توجه به کاهش همه‌گیری کرونا ناشی از افزایش مسافرت‌ها و جابجایی‌ها و به‌ویژه تردد زوار اربعین با خودروهای شخصی دانست.

وی با بیان اینکه ارسال فرآورده‌ها به سه صورت مصرف محلی، ارسال تدارکاتی (انبار به انبار) و ارسال مستقیم به مجاری عرضه انجام گرفته است، تصریح کرد: بیشترین رقم ارسالی به بخش تدارکاتی و شهرها و استان های همجوار و دوردست کشور اختصاص دارد.

روستایی ادامه داد: این میزان فرآورده مصرفی اشاره شده توسط ۲۲ هزار و ۵۵۰ دستگاه از انواع نفتکش با ظرفیت‌های متفاوت بارگیری و توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد توسعه ناوگان حمل و نقل را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأمین بی‌وقفه و عرضه مطلوب سوخت در بخش‌های مختلف مصرف را مرهون تلاش جمعی و فعالیت شبانه‌روزی مجموعه کارکنان پشتیبانی و عملیاتی، رانندگان نفتکش و متصدیان جایگاه‌های سوخت دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha