• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401081006516
  • خبرنگار : 50026

یک مسئول در خراسان جنوبی مطرح کرد:

الزام در بازنگری قوانین متکدیان خراسان جنوبی

الزام در بازنگری قوانین متکدیان خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بازنگری و اصلاح قوانین در خصوص متکدیان در مواقع ایجاد مانع، الزامی است، گفت: تا زمان حل مشکل باید دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند تا آسیب‌های اجتماعی منجر به مشکلات فراتر نشوند.

حسین‌رضا نخعی، دوشنبه شب 10 آبان در نشست ستاد ساماندهی متکدیان استان اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی امروزه پیچیده‌تر شده‌اند و باید متناسب با شرایط روز برای آن چاره‌اندیشی کرد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مدیران موظف به علمیاتی کردن تکالیفی هستند که برعهده دستگاه‌های اجرایی است، افزود: مشکلات متکدیان اعصاب و روان مربوط به دستگاه‌های اجرایی مختلف است و باید با شدت و فوریت به دنبال راهکار بود تا از اتفاقات احتمالی پیشگیری کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش شود با ورود به موقع، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را برای آینده دفع خطر کنیم، تصریح کرد: با گذشت زمان ممکن است عمق مشکلات بیشتر شود لذا در شرایط فعلی باید به دنبال راهکارهایی فارغ از تکالیف قانونی باشیم.

وی با بیان اینکه ضعف در اجرا پذیرفته نیست و پابرجایی مشکلات در شأن استان فرهنگی خراسان جنوبی نیست، اظهار کرد: باید براساس قوانین و مقررات عمل کنیم و اگر مسئله‌ای در چارچوب مقررات نیست باید به دنبال راهکارهایی دیگر باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی، آموزش و توانمندسازی در برخورد با متکدیان را ارزشمند برشمرد و ادامه داد: تبیین درست و اطلاع‌رسانی از دستاوردهای حوزه مقابله‌ای و برخورد با متکدیان می‌تواند اثرات خوبی در جامعه داشته باشد.

نخعی، خدمات شهرداری بیرجند در ایجاد و راه‌اندازی گرمخانه را قابل تقدیر دانست و افزود: برنامه‌ریزی لازم برای پذیرش متکدیانی که بیمار اعصاب و روان هستند از سوی بهزیستی باید انجام گیرد. 

انتهای پیام 

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha