• شنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082819351
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

پل موقت شوراب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد

پل موقت شوراب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: پل موقت شوراب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

مرتضی شیروانی در حاشیه بازدید از پل شوراب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعداد زیادی از پل‌های استان در سیل ۹۸ دچار آسیب شدند با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی از این پل‌ها ترمیم شدند ولی همچنان تعداد زیاد دیگری نیز باقی مانده‌اند.

وی تصریح کرد: پل شوراب نیز در سیل ۹۸ آسیب‌دیده است که متأسفانه اقدام شایسته‌ای صورت نگرفته بود و اعتبار لازم اختصاص داده نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر این نگرانی وجود داشت که این پل تخریب خواهد شد ما به این مسئله ورود کردیم و با مسدود کردن مسیر، اقدامات لازم جهت برقراری مسیر از راه فرعی در کنار پل صورت گرفته است.

شیروانی اضافه کرد: امیدواریم با ورود استاندار و سازمان مدیریت، اعتبار خاصی برای پل در نظر گرفته شود تا بتوانیم پل جدید را احداث و از هرگونه اتفاق یا حادثه احتمالی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ پل از راه‌های اصلی و روستایی استان نیاز به ایمن‌سازی دارند، افزود: بیش از ۳ هزار میلیارد نیاز است که پل‌های خسارت‌دیده از سیل ۹۸ ترمیم و ایمن‌سازی شوند.

رازانی مدیرکل بازرسی لرستان نیز در حاشیه این بازدید، گفت: به دنبال بارندگی‌های اخیر که صورت گرفت به پل شوراب در محور خرم‌آباد پلدختر آسیب جدی وارد شد که نیاز به احداث پل جدید است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسیر خرم‌آباد پلدختر یک مسیر بسیار مهم و ترانزیتی است و عبور و مرور بسیار در آن جریان دارد نیاز است که تردد برقرار شود، در این راستا یک پل موقت در کنار پل اصلی ایجاد می‌شود تا ارتباط به‌صورت موقت برقرار شود.

مدیرکل بازرسی لرستان بیان کرد: با توجه به تأمین اعتباری که باید صورت گیرد در اسرع وقت یک پل ایمن و مناسب احداث شود.

رازانی عنوان کرد: مدیرکل و پرسنل راهداری استان در تلاش هستند که به امید خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پل موقت ساخته و تردد در مسیر برقرار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha