• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401090100194
  • خبرنگار : 50250

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع):

نخبگان بسیجی برای تولید اختراعات خود نیازمند حمایت هستند

نخبگان بسیجی برای تولید اختراعات خود نیازمند حمایت هستند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه می‌طلبد دست‌اندرکاران علمی و پژوهشی کشور برای رسیدن اختراعات به تولید حمایت لازم را از مخترعان داشته باشند، گفت: جوانان نخبه و بسیجی نیاز کشور را به خوبی فهمیده‌اند و برای حل مسئله گام برداشته‌اند، اما نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند.

سردار علی‌محمد اکبری اول آذرماه در آیین اختتامیه جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح نمایشگاه علم و فناوری بسیج در استان هستیم، اظهار کرد: در این نمایشگاه اختراعات کم نظیر بسیجیان به معرض نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افزود: بسیجیان نخبه در مجموعه‌های مختلف علم و فناوری، نوآوری‌هایی داشتتند و باید همواره به‌دنبال پیشرفت در زمینه‌های مختلف باشیم، نمایشگاهی که توسط مخترعان بسیجی برپا شده، حقیقتا مایه افتخار است.

اکبری با بیان اینکه می‌طلبد دست‌اندرکاران علمی و پژوهشی کشور برای رسیدن این اختراعات به تولید حمایت لازم را از مخترعان داشته باشند، عنوان کرد: جوانان نخبه و بسیجی نیاز کشور را به خوبی فهمیده‌اند و برای حل مسئله گام برداشته‌اند، اما نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برخی اختراعات بسیجیان به مرحله تولید رسیده است، رسیدن فناوری به مرحله تولید به افزایش اشتغال نیز کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم از ایده‌های نخبگان حمایت کنیم باعث توسعه کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن ایران قوی نمی‌خواهد، یکی از راه‌های قوی شدن پیشرفت در حوزه‌های علمی است.

اکبری با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با آغاز جنگ تحمیلی، تحریم، تهدید و جنگ روانی به‌دنبال آسیب رساندن به جمهوری اسلامی بود، یادآور شد: دشمن به‌دنبال تضعیف کشور در حوزه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... است، مولفه نظامی تنها یکی از پایه‌های قدرت کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تاکید بر اینکه جدا شدن از فضای مجازی امکانپذیر نیست، بیان کرد: دین اسلام نظیری در جهان ندارد، ایران یک تاریخ درخشان دارد و آزادانه در برابر استکبار جهانی ایستاد، دشمن نمی‌خواهد این کشور رشد کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌نظیر است و رهبران دنیا به این مسئله معترف هستند، شاهدیم که هیچ موضوع خاکستری از زندگی ایشان در فضای مجازی منتشر نشده است.

وی ادامه داد: مردم ایران ابهت آمریکا را شکسته‌اند، بنابراین شاهد یکسری فتنه‌ها در کشور توسط دشمنان جمهوری اسلامی هستیم، این فتنه‌ها نشان از پویایی کشور است، دشمن از نظر نظامی نمی‌تواند به کشور آسیب برساند، در گذشته این توانمندی را نداشتیم، دشمن به‌دنبال دین‌زدایی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تاکید بر اینکه فضای حقیقی در دست بسیجیان است، گفت: گام اول را به درستی برداشتیم و گام دوم انقلاب اسلامی را تعریف کردیم، نباید بگذاریم حق و باطل جابجا شوند، جهادتبیین باید برای بیان دستاوردها در دستور کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه و در تشییع شهدای مدافعان امنیت مردم بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha