• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401090201033
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش وزنه برداری ایران:

"علی مرادی" اجازه نمی‌داد وارد تیم ملی شوم

"علی مرادی" اجازه نمی‌داد وارد تیم ملی شوم

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش وزنه برداری ایران که اخیرا در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نعیم سلیمان اوغلو ترکیه موفق به کسب سه مدال نقره شد، با بیان اینکه حدود چهار سالی را از وزنه برداری به دور بوده، گفت: در کنار برخی مشکلات شخصی، علی مرادی تنها به این دلیل که برادرزاده کوروش باقری بودم، اجازه نمی‌داد وارد تیم ملی شوم.

عماد باقری پس از بازگشت از این مسابقات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازگشتش به دنیای قهرمانی وزنه برداری پس از چندسال دوری، اظهار کرد:  علی مرادی رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری تنها به دلیل اینکه برادر اده کوروش باقری هستم، اجازه نمی داد وارد تیم ملی شوم.

وی ادامه داد: از آنجایی که پدرم مربی وزنه برداری و عمویم هم از قهرمانان ملی این رشته است، برای همین از کودکی وارد وزنه برداری شدم، مدال برنز نوجوانان جهان را کسب کردم و سرانجام با قهرمانی در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما طی سالهای گذشته در کنار برخی مشکلاتی که داشتم، رئیس فدراسیون هم تنها به این دلیل که برادرزاده کوروش باقری هستم، اجازه نمی داد وارد تیم ملی شوم.

این ملی پوش دسته 109 کیلوگرم کشورمان که چند ماه پس از رفتن علی مرادی از فدراسیون وزنه برداری اولین مدال خود در رقابت‌های برون مرزی را گرفته، افزود: تمریناتم را از چندماه پیش شروع کردم و باتوجه به عملکردی که داشتم دوباره توانستم خودم را بازیابی کنم و برای اعزام به مسابقات ترکیه دعوت شدم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در رقابت های ترکیه در یک ضرب، دو ضرب و مجموع صاحب سه مدال نقره شدم و پس از حدود چهارسال توانستم توانایی های خودم را نشان دهم و نتیجه قابل قبولی بگیرم.  

باقری با بیان اینکه برای حضور در المیپک 2024 هدفگذاری کرده، عنوان کرد: تمریناتم را به صورت فشرده ادامه می دهم تا بتوانم در ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری قرار گرفته و سال آینده در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی شرکت کنم و ورودی المپیک را کسب کنم.

دومین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نعیم سلیمان اوغلو طی روزهای 24 تا 27 آبان در شهر آنکارا ترکیه برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha