• پنجشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401090301754
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس خبر داد:

رشد ۱۳.۵ درصدی اشتغال در اردستان

رشد ۱۳.۵ درصدی اشتغال در اردستان

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعلام تامین اجتماعی اردستان رشد اشتغال در یک‌سال گذشته بیش از ۱۳.۵ درصد افزایش داشته است.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز(پنجشنبه، ۳ آذر) در دیدار با خبرنگاران، اظهار کرد: کشور با یک مسئله‌ای مواجه است که براساس مشکلات اجتماعی یک‌سری سناریوی نوشته شده و این موضوعات را دامن می‌زنند تا برای زمینه‌هایی که در سطح جامعه وجود دارد به نفع دشمنان انقلاب سواستفاده شود.

وی با بیان اینکه در همه کشورهای دنیا مشکلاتی وجود دارد و هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند که بدون مشکل است، افزود: مشکلاتی که در ایران وجود دارد و مردم به حق برای آنها اعتراضاتی دارند باید برای برطرف کردن آن تلاش بیشتری شود. اما دشمنان از وجود برخی مشکلاتی که در کشور وجود دارد برای ضربه زدن به انقلاب سواستفاده می‌کنند و گاهی با ایجاد اغتشاشات موضوعاتی را برنامه ریزی می‌کنند که امنیت کشور را زیر سوال ببرند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: بعضی‌ها در کشور ناجوانمردانه فقط سیاه نمایی می‌کنند و همیشه کمبودها و ضعف ها را بیان می‌کنند و با بی‌انصافی و دشمنی خدماتی که در چهل سال گذشته شده است را نمی‌بییند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه تا زمانی که بخواهیم مستقل عمل کنیم و مستعمر آمریکا و غرب نباشیم مشکلات مختلفی در کشور وجود خواهد داشت، اضافه کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها خوی استکبار و استعماری با ملت ایران دارند و این یکی از ویژگی‌های این کشورها است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه هایی که دولت فعلی برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور در حال انجام آن است جلوگیری از نقدینگی برای کنترل تورم است که امیدواریم علیرغم مشکلاتی که وجود دارد و اصلاحات بودجه‌ای که صورت گرفته و به واسطه آن بخش زیادی از درآمدهای دولت در افزایش حقوق‌ها هزینه شده این موضوع به نتیجه برسد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، افزود: متاسفانه همیشه نگاه مجلس و دولت در موضوع کیفیت فرهنگ در جامعه ضعیف بوده است و همواره موضوع فرهنگ در کشور به‌صورت مردمی و بومی اداره می‌شود. به نظر می رسد فرهنگ موضوعی است که حاکمیت کشور باید بیشتر به آن توجه کند.

طباطبایی نژاد در خصوص آخرین تصمیم مجلس برای رفع فیلترینگ پیام رسان های اینستاگرام و واتساپ گفت: موضوع محدود کردن این دو پلتفرم امنیتی است و هیچ ارتباطی به مجلس و حتی دولت ندارد و وضعیتی که مشاهده می‌شود تصمیمی است که در شورای امنیت ملی گرفته شده و تا وضعیت کشور به آرامش نرسد فیلتر بودن این دو برنامه ادامه خواهد داشت.

همه جانبه از سرمایه گذاران واقعی در اردستان حمایت می‌کنیم

وی در خصوص آخرین وضعیت اشتغال در شهرستان اردستان گفت: با تمام وجود از سرمایه‌گذاران واقعی که برای توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف قدم بر می‌دارند حمایت خواهیم کرد، زیرا یکی از راه های توسعه شهرستان را توسعه بخش صنعت و افزایش اشتغال می‌دانیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با اعلام شعبه تامین اجتماعی اشتغال اردستان در شش سال گذشته تاکنون ۱۳.۵ درصد رشد داشته است و همچنان این وضعیت ادامه دارد. همه تلاش‌هایی که توسط بنده و مسئولان شهرستان در راستای ایجاد اشتغال می‌شود برای مردم و نیروهای بومی منطقه است. البته مردم و جوانان شهرستان ما هم باید فکر و نگاه خود در مواجه با سرمایه گذار را تغییر دهند.

طباطبایی نژاد در خصوص آخرین وضعیت تعیین محدوده مرزی مناطق و بخش‌های شهرستان گفت: پیگیر تعیین تکلیف وضعیت محدوده بخش‌های شهرستان هستیم، اما اشکالات جدی در سطح دبیر هیئت دولت به وجود آمده که نیاز به زمان دارد که به صورت جدی به همراه فرماندار شهرستان برای برطرف کردن آن تلاش می‌کنیم، زیرا این موضوع به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده مردم از عملکرد برخی از ادارات شهرستان راضی نیستم، گفت: برخی تغییر مدیران ادارات اردستان آنچنان که باید انتظارات شهرستان را برآورده نکردند و اگر شرایط تغییر وجود داشته باشد مدیران ضعیف شهرستان حتما جابجا خواهند شد. 

نماینده مردم اردستان در مجلس بلاتکلیفی در بعضی ادارات مانند میراث فرهنگی را نیازمند توجه بیشتر مدیران استان و شهرستان عنوان کرد و گفت: در سطح ادارات شهرستان به شدت کمبود نیروی قوی و کارآمد وجود دارد و به این دلیل دستمان برای تغییرات و معرفی مسئولی قوی تا حدودی بسته است.

طباطبایی‌نژاد گفت: تعطیلی استخر شنا در اردستان مهمترین پروژه نیمه تمام ورزشی شهرستان اردستان است که به اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تاکید کردیم با حمایت‌هایی که از آنها داریم این پروژه باید تا عید نوروز به بهره برداری مجدد برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha