• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401090603561
  • خبرنگار : 50454

امام جمعه شهرکرد:

پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س) درحال خدمت ایثارگرانه هستند

پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س) درحال خدمت ایثارگرانه هستند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پرستاران از حضرت زینب (س) الگو می‌گیرند که در سخت‌ترین شرایط صبوری پیشه کرد، بنابراین می‌توانند با عشق، صبر، ایمان، باور و... به بیماران خدمت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۶ آذرماه در آئین تجلیل از پرستاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پرستاری کاری بسیار دشوار است که به حوصله، صبر و مقاومت نیاز دارد و در کنار تمامی این موارد ثابت قدم ماندن در این حرفه به عشق نیاز دارد چراکه بدون داشتن عشق افرادی که دارای شغل پرستاری هستند نمی‌توانند به خوبی وظایف سنگین خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: پرستاران از حضرت زینب (س) الگو می‌گیرند که در سخت‌ترین شرایط صبوری پیشه کرد بنابراین می‌توانند با عشق، صبر، ایمان، باور و... به بیماران خدمت کنند و به دلیل وجود همین موارد نیز در دوران شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم تعداد زیادی از پرستاران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به درس‌هایی که می‌توان از حادثه کربلا گرفت، ادامه داد: گروهک تروریستی داعش در کشورهای عراق و سوریه مرتکب جنایت‌های بسیاری شدند اما شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور عراق مردم را بسیج کرد و از پایداری ظلم در این کشور جلوگیری کرد درحقیقت جامعه‌ای که در برابر ظالم سکوت کند دچار ضرر و زیاد خواهد شد و این یکی از درس‌های عاشورا است.

نکونام عنوان کرد: امروز جامعه اسلامی به پیروی از عاشورا و کربلا نیاز دارد، اگر از این پرچم نورانی که در دنیا سرافراز شده است دفاع نکنیم در دنیا و آخرت دچار خسران خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تمامی لحظات واقعه کربلا درسی برای جامعه امروز است که افراد با استفاده از این درس‌ها می‌توانند به انسان‌هایی شجاع و با بصیرت تبدیل شوند که در تمامی عرصه‌های به وظایف خود عمل می‌کنند و به دفاع از شهدای عرصه سلامت، امنیت، دفاع مقدس و... می‌پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha