• شنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401091207697
  • خبرنگار : 50180

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

راهکار مقابله با جنگ ترکیبی "جهاد تبیین" است

راهکار مقابله با جنگ ترکیبی "جهاد تبیین" است

ایسنا/کرمانشاه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: راهکار مقابله با جنگ ترکیبی به راه افتاده از سوی دشمنان، "جهاد تبیین" است.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز(12 آذر) در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان و افتتاحیه طرح حقوق‌یاران بسیج در کرمانشاه، با بیان اینکه دشمن در شرایط کنونی با تمام توان علیه نظام ما هجمه وارد کرده، اظهار کرد: راهکار مقابله با این جنگ ترکیبی، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام بریا جامعه و خصوصا جوانان است.

جلیلیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، گفت: همه باید برای جهاد تبیین پای کار آمده و دشمنان را از برنامه‌هایشان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب مایوس کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه جهاد تبیین باید بر اساس علم، آگاهی و اولویت‌شناسی باشد، گفت: اقناع‌سازی باید مستدل و هنرمندانه بوده و هم ماهیت دشمن را شناسانده و هم در مورد راه‌های دشمنی آنها روشنگری شود.


جلیلیان تاکید کرد: لازمه شرکت موثر در جهاد تبیین این است که باور داشته باشیم دشمن وجود دارد و با تمام توان در پی ضربه زدن به ما است که در این صورت به یاری خداوند می توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران قوی در حال پیشرفت را نمی توانند تحمل کنند، گفت: باید با تمام توان مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی در ادامه بر ضرورت تبیین اندیشه امام(ره) و رهبری در حوزه حقوق عامه و حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: باید در جهاد تبیین به این موضوعات بپردازیم.

جلیلیان با بیان اینکه آگاه شدن مردم از حقوقشان سبب خواهد شد آنها بتوانند در محاکم قضایی حرف برای گفتن داشته باشند، افزود: باید تلاش کنیم در سایه توسعه فرهنگ مشاوره حقوقی، مردم را در احقاق حقشان یاری دهیم.

جلیلیان با بیان اینکه حقوقدانان باید از حق دفاع کنند، گفت: حقوقدانان با دفاع از حق باید اعتماد عموم مردم به دستگاه قضا را بیشتر کنند.

جلیلیان در ادامه با بیان اینکه در ناآرامی‌های اخیر باید فرق بین اعتراض و اغتشاش در راستای دفاع از حقوق مردم مشخص شود، گفت: اغتشاشگران ظلم به حقوق مردم کرده و باید با آنها برخورد شود.
 

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha