• دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401091408903
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته هشتم لیگ برتر هندبال؛

پیروزی طلایی‌ها / گیتی‌پسند نفت را آتش زد

پیروزی طلایی‌ها / گیتی‌پسند نفت را آتش زد

ایسنا/اصفهان چهار تیم نماینده هندبال اصفهان در لیگ برتر، هفته هشتم را با سه پیروزی و یک باخت پشت سر گذاشتند تا روز خوب اصفهانی‌ها تکمیل نشود.

تیم‌های گیتی‌پسند، سپاهان، سپاهان نوین و پرواز هوانیروز در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ‌برتر هندبال (یکشنبه، ۱۱ آذر) به ترتیب برابر نفت و گاز، زاگرس، رعد پدافند و نخلستان سه پیروزی و یک شکست را در کارنامه ثبت کردند.

تیم هندبال گیتی‌پسند در سالن شهید سجادی اصفهان از نفت‌وگاز گچساران پذیرایی کرد که در نیمه نخست این دیدار شاگردان کیوان صادقی با شکست ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند.

در ۳۰ دقیقه دوم این مسابقه گیتی‌پسندی‌ها ابتکار عمل را به دست گرفته و با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ بر حریف خود غلبه کردند.

سروش قاسمی، حمیدرضا تاجیک، محمد پیمان‌فر، مبین آبیار، حسین حیدریان، علی حیدریان، ساسان صادقی، سجاد شیرازی، علی صادقانی، عارف رافت‌نیا، مسلم علی‌زلفی، علی شیرانی، جواد صادقی، مهدی شریفی نژادیان، امین‌حسین مظفر، احمد حاجی‌مرادی و علیرضا دادوند شاگردان کیوان صادقی در این دیدار بودند.

صادقی پس از پیروزی در دیدار خانگی برابر نماینده گچساران درباره این بازی، اظهار می‌کند: در نیمه نخست خوب شروع نکردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما در نیمه دوم جبران کردند. هدف ما هماهنگ شدن بازیکنان برای ارائه یک بازی خوب است.

وی گلایه می‌کند: این نوسان در عملکرد شرایط ایده‌آلی برای تیم ما نیست و باید از همان ابتدا محکم‌تر ظاهر شویم. باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم، زیرا به تفاضل گل نیاز داریم.

از سوی دیگر  طلایی‌پوشان نیز ایستگاه هشتم را پیروزی سپری کردند.

در اصفهان شاگردان شهداد مرتجی در سپاهان‌نوین در سالن شهید میثمی میزبان تیم رعد پدافند البرز بودند که در پایان با نتیجه ۳۹ بر ۳۳ از سد مهمان خود گذشتند.

در اسلام‌آباد، تیم سپاهان با زاگرس اسلام‌آباد غرب روبرو و موفق شد با حساب ۳۳ بر ۲۷ میزبان خود را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش ایسنا، آخرین نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال در دیدار خانگی برابر نخلستان دشتستان در چارچوب هفته هشتم نتیجه را واگذار کرد تا روند پیروزی‌های اصفهانی‌ها نیمه تمام بماند.

در این دیدار که به میزبانی پرواز از ساعت ۱۸ در سالن شهید سجادی برگزار شد، شاگردان محسن محمدی نیمه نخست را با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به مهمان دشتستانی واگذار کردند.

در نیمه دوم نیز تلاش میزبان برای بازگشت به بازی نتیجه‌ای در بر نداشت تا در نهایت تیم پرواز با حساب ۳۱ بر ۲۱ مغلوب نخلستان دشتستان شود.

امین کاظمی، سجاد داردان، محمدرضا مددی، حسین شرافت، فرحان باباصفری، سجاد خراسانی، محمدحسین کشاورز، حمزه حسن‌زاده، یاسین رحیمی‌پور، محمدصالح کاکوئی‌نژاد، مهدی دوازده‌امامی، متین خضری، حامد حبیب‌زاده، متین قادریان و محمدسعید اعظمی شاگردان محسن محمدی در این مسابقه بودند.

محمدی پس از این شکست درباره عملکرد بازیکنانش، می‌گوید: متاسفانه بازی خوبی را شاهد نبودیم و باورم نمی‌شد که بازیکنانم آنقدر بی‌تجربگی کنند. البته نخلستان نیز تیم بسیار خوبی است و چند بازیکن اصفهانی خوب در اختیار دارد.

وی ادامه می‌دهد: حریف دشتستانی از موقعیت‌هایی که به‌دست آورد به خوبی استفاده کرد، اما بازیکنان ما برعکس.

سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز تأکید می‌کند: تیم جوانی داریم و کار سختی پیش‌رو خواهیم داشت، اما تلاش می‌کنیم نتیجه مورد نظر باشگاه و ارائه بهترین عملکرد را محقق کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha