• سه‌شنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401091510243
  • خبرنگار : 50167

همزمان با سراسر کشور محقق شد؛

افتتاح مدرسه استثنایی گرماب زنجان 

افتتاح مدرسه استثنایی گرماب زنجان 

ایسنا/زنجان مدیرکل و تجهیز مدارس استان زنجان گفت:  مدرسه استثنایی گرماب استان زنجان دارای سه کلاس درس با مساحتی بالغ بر ۲۸۲ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا اسلامی بعد از ظهر امروز (۱۵ آذرماه) در آیین افتتاح همزمان هشت مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی کشور که پروژه استان زنجان نیز به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح شد، اظهار کرد: همزمان هشت پروژه کودکان استثنایی کشور که استان زنجان و شهر شهیدپرور گرماب در این لیست و صیاغ بود، توسط وزیر آموزش‌وپرورش به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

وی در رابطه با پروژه مدرسه استثنایی شهر گرماب استان زنجان، افزود: این پروژه از اعتبارات ملی اجرایی شده و خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده امروز به سرانجام رسید.

این مسئول با اشاره به پویش "صحن حرم مدرسه‌ام"، تصریح کرد: استان زنجان توانست در این پویش رتبه دوم بعد از خوزستان به لحاظ تعداد جمعیت شرکت‌کننده را کسب کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه مدرسه استثنایی گرماب دارای سه کلاس درس با مساحتی بالغ بر ۲۸۲ متر مربع است، گفت: در این مدرسه ۸۳۶ متر مربع محوطه‌سازی شده و اعتباری در مجموع بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و خوشبختانه امروز به بهره‌برداری رسید.

اسلامی با اشاره به اینکه شهر گرماب جزو مناطق دوردست استان است، خاطرنشان کرد: امید است با یاری مسئولان و خیرین، مشکلات اندکی که وجود دارد را نیز برطرف کنیم.

امام جمعه گرماب نیز در ادامه این مراسم  با اشاره به زیرساخت‌ عالی مدرسه استثنایی گرماب، اظهار کرد: افراد دارای معلولیت به ظاهر دارای معلولیت هستند ولی در واقع با اراده آهنین، می‌توانند قله‌های موفقیت را در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی کنند.

حجت‌الاسلام سیداسحاق موسوی‌ با اشاره به اینکه امید است دانش‌آموزانی هم‌تراز با نظام جمهوری اسلامی ایران در مدرسه استثنایی گرماب تربیت شوند، افزود: معلولیت محدودیت نیست زیرا به هیچ عنوان انسان به خاطر نداشتن یا کم‌کاری عضوی از اعضای بدنش در رسیدن به هدف نمی‌تواند ناامید شود، همان‌طورکه در طول تاریخ افراد بزرگی که دارای معلولیت بودند، موفق شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه امام علی (ع) در خصوص همت کردن می‌فرمایند؛ شخصیت هر کس به اندازه همت او است، تصریح کرد: افرادی که دارای همت بالایی هستند مانند علما برای جامعه مفید هستند.

امام‌جمعه گرماب با اشاره به زندگانی علامه طباطبایی، خاطرنشان کرد: علامه طباطبایی از جمله شخصیت‌های دارای همت بالا بود که به هیچ عنوان0 قابل مقایسه با سایر شخصیت‌ها نیست زیرا فیلسوف و مفسر بود و با همت خود شاگردانی چون شهید مطهری را تربیت کرد که در حوزه تفکر اسلامی نابغه روزگار بود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha