• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401091611093
  • خبرنگار : 50026

ضرورت توجه دانشجویان به روحیه مطالبه گری و مسئله محوری

ضرورت توجه دانشجویان به روحیه مطالبه گری و مسئله محوری

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر دانشجویان روحیه مطالبه گری و مسئله محوری نداشته باشند، نخواهند توانست مسیر انقلاب را ادامه دهند و اهداف محقق نخواهد شد.

سردار محمدرضا مهدوی شامگاه سه شنبه ۱۵ آذر در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان کشور در سال ۳۲ با بصیرت و روشن‌بینی به درستی در آن ایام که پس از کودتای ۲۸ مرداد قرار داشت، آمریکا و جهان‌خواران را عامل مشکلات کشور تشخیص دادند و در برابر دخالت‌های بیگانگان در کشور ایستادند و سرمنشاء بیداری دانشجویان قرار گرفتند و تا امروز دانشجویان مطالبه گری خود را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: دانشجو جزء قشر جوان، روشنفکر، مطالبه گر، پرهیجان جامعه است که به عنوان موتور محرکه، کشور را به سمت تعالی هدایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: دانشجویان می‌خواهند تبیین کننده راه شهدای دانشجو باشند و در آینده نزدیک در چرخه مدیریتی جامعه قرار می‌گیرند.

مهدوی با اشاره به قانون ننگین کاپیتولاسیون در دوره پهلوی برای مصونیت سیاسی و قضایی اتباع امریکا در ایران اشاره و بیان کرد: امروز نیز آنچه موجب دشمنی این دولت‌های مستکبر با مردم ایران است همین روحیه استقلال‌طلبی و عزت‌خواهی مردم ایران است که بعد از انقلاب اسلامی موجب قدرت روزافزون ایران شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز فرهنگ اسلام و عاشورا دشمن را به مخاطره انداخته است و صدور انقلاب اسلامی و گسترش محور مقاومت در آینده نزدیک منافع مستکبران در منطقه را جمع خواهد کرد، خاطرنشان کرد: دشمن به قدرت ایران اسلامی و محور مقاومت واقف بوده، اما مشکل اصلی ما برخی افراد جاهل داخلی است که با عدم درک قدرت و شرایط جمهوری اسلامی ایران همچنان در پازل دشمن بازی می‌کنند.

مهدوی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف علمی و صنایع دفاعی، گفت: اگر جنبش‌های دانشجویی در مسیر درست حرکت و روحیه استکبارستیزی و مطالبه گری خود را حفظ کنند قطعاً اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تزویر آخر تیر دشمن برای ضربه زدن به جبهه حق است، ادامه داد: اکنون دشمن همه راه‌ها را رفته و نتیجه نگرفته است و به تزویر و جنگ ترکیبی روی آورده است تا درون کشور را استحاله کند.

وی بیان کرد: تنها نسخه‌ای که می‌تواند ما را از این گردنه سخت عبور دهد جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری است و از شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی انتظار می‌رود تا کارگروه هایی برای اقدامات تبیینی در حوزه های مختلف تشکیل دهد.

مهدوی با بیان اینکه رسالت بسیج دانشجویی از سایر تشکل‌های دانشجویی بیشتر است، یادآور شد: دانشجویان بسیجی باید با بصیرت و اقدام به موقع در میدان باشند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha