• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401092316081
  • خبرنگار : 50188

با رقابت 3000 رزمی کار صورت گرفت

«ستارگان رزمی»؛ خونِ‌تازه در رگ‌ ورزش‌ های رزمی رفسنجان

«ستارگان رزمی»؛ خونِ‌تازه در رگ‌ ورزش‌ های رزمی رفسنجان

ایسنا/کرمان باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با برگزاری المپیاد «ستارگان رزمی» که نزدیک به ۳۰۰۰ ورزشکار طی سه‌هفته به رقابت پرداختند، نگاه‌ها را به استعدادهای ناب ورزش‌های رزمی در شهرستان معطوف کرد.

حسین پورمحمدی مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان شامگاه ۲۳ آذرماه در نشست خبری ظهار کرد: المپیاد «ستارگان رزمی» نوع جدیدی از مسابقات رزمی بود چرا که قبل از این، مسابقات هر رشته رزمی به صورت مجزا برگزار می‌شد و یا فقط برنامه نمایشی به صورت مشترک داشتند اما به شکل کنونی که تمام رشته‌های رزمی فعال در شهرستان در قالب یک دوره مسابقات رقابت کنند، کار بدیعی بود.

وی به زمان این رقابتها که در اوج برگزاری مسابقات جام‌جهانی بود، اشاره کرد و گفت: با این حال استقبال از این المپیاد کم‌نظیر بود به نحوی که بیش از ۲۹۰۰ نفر از ورزشکاران رزمی شهرستان در المپیاد شرکت کردند که رکوردی در المپیادها و مسابقات رزمی در سطح استان و کشور محسوب می‌شود.

پورمحمدی با بیان اینکه هیئت‌های رزمی با حداکثر توان و ظرفیت در المپیاد «ستارگان رزمی» شرکت کردند، ادامه داد: موضوع دیگری که در مورد زمان مسابقات قابل ذکر است اینکه این المپیاد در زمانی برگزار شد که ورود تماشاگر به ورزشگاه‌ها ممنوع و گرفتن مجوز برگزاری برنامه‌های ورزشی و اجتماعی دشوار بود و می‌توانست تحت‌الشعاع اعتراضات اخیر قرار گیرد اما نه‌تنها در افتتاحیه که در طول برگزاری، مسابقات بدون هیچگونه تنش با نظم بسیار بالا برگزار شد.

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با قدردانی از همکاری بسیارخوب هیئت‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران برای برگزاری باشکوه المپیاد «ستارگان رزمی»، بیان کرد: در این المپیاد که به‌مدت سه‌هفته به‌طول انجامید، ۱۷ مسابقه برگزار شد و نزدیک به 1000 نفر جایزه دریافت کردند. بیشترین شرکت کننده در رشته کاراته‌ کنترلی بانوان بود که ۵۵۰ نفر ورزشکار از ساعت 8 صبح تا یک‌ونیم بامداد به رقابت پرداختند.

پورمحمدی، برگزاری این المپیاد را جاری شدن خون تازه در رگ‌های رشته‌های رزمی عنوان کرد و افزود: المپیاد «ستارگان رزمی» سبب شد رشته‌هایی که رونق نداشتند یا با استقبال کمتری مواجه بودند یا در مجامع ورزشی توجهی به آن‌ها نمی‌شد مجدداً سرزنده و بانشاط شوند و قطعاً ثمرات برگزاری چنین المپیادهایی که ادامه‌دار نیز خواهد بود، در سال‌های آینده و با معرفی استعدادهای ناب ورزش‌های رزمی شهرستان که اکثر آنها جوانان و نوجوانان هستند به مسابقات استانی و ملی نمود پیدا خواهد کرد.

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان در خصوص برنامه‌های پیش‌رو نیز گفت: مسابقات و المپیادها را از این‌ به‌ بعد به‌صورت تخصصی و با همین شیوه برگزار خواهیم کرد ضمن اینکه جشنواره ای تخصصی را در زمستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در نوع خود در کشور کم‌نظیر بوده و حرکتی‌نو در ورزش خواهد بود که جزئیات آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha