• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401092718163
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان اعلام کرد

پذیرش ۱۲۰ نفر در گرمخانه همدان/مکان گرمخانه تا پایان سال تغییر نمی‌کند

پذیرش ۱۲۰ نفر در گرمخانه همدان/مکان گرمخانه تا پایان سال تغییر نمی‌کند

ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از پذیرش بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ نفر از افراد بی‌خانمان در گرمخانه همدان طی شب‌های پاییزی خبر داد.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گرمخانه همدان اظهار کرد: سعی بر کمک‌رسانی به تمام اشخاصی که فاقد مکانی برای اقامت شبانه هستند، داریم و از مردم همدان درخواست می کنیم در صورت مواجهه با اشخاصی که توان رفتن به گرمخانه همدان را ندارند، با شماره ۱۳۷(خدمات شهری شهرداری) تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز سال گذشته گرمخانه همدان تا ۱۵۰ نفر را هم پذیرش داشت، افزود: به افراد اسکان یافته که تعدادشان در فصل پاییز امسال به ۱۱۰ تا ۱۲۰ نفر رسیده است، خدماتی نظیر مکانی برای استراحت و استحمام، شام و صبحانه ارائه می شود.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه قابلیت اسکان افراد بیشتری را در گرمخانه همدان داریم، مطرح کرد: در شش ماهه نخست سال از ساعت ۲۰ تا هشت صبح و در شش ماهه دوم سال به علت وضعیت نامساعد و سرد شدن هوا از ۱۶ تا ۸ صبح به افراد اسکان داده می شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال مکان فعلی گرمخانه همدان واقع در میدان باباطاهر، جنب آتش‌نشانی خواهد بود اما به علت همراهی نکردن همسایگان با این مجموعه، شهرداری در تلاش است مکان گرمخانه را تغییر دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۰۶:۰۰

خدا نگهدارتان باشه که به هموطنان بی سر وپناه کمک میکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۰۷:۴۴

شهرداری همدان در مرکز شهر گرمخانه راه انداخته توی محله مسکونی به گفته خودشان ۱۲۰ نفر که بالغ بر ۹۵ درصد معتاد هستند رو آورده تو همسایگی ما ،به شورای شهر نامه زدیم ترتیب اثر ندادند.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۰۸:۱۹

خداخیرتان بده

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۱۴:۴۴

خدا خیرتون بده اگه بخوام کمکی کنم به این انسانهای شریف از چه راههایی میتونم انجام وظیفه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید جواد بابایی از روستای عبدالرحیم بخش شراء همدان

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۱۹:۳۷

یه فکر همیشگی براشون کنین نه فقط برای چند ماه

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۰۱:۳۴

همسایه های اونجا همیشه کم لطف بودن ما که اونجا خونه داشتیم دو نفر بودیم بقدری اذیتمون کردند که فروختیم زیر قیمت و رفتیم وای به حال شما که خواستین کار خیر انجام بدین

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۲۳:۵۱

فکری برای بیکاری مفرط در شهر بیکاران (همدان)کنید.این روزها همه همدانیها فروشنده خانه هایشان هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۰۱:۳۳

چقدر عالی اتفاقا من همیشه میگفتم خدایا تو این سرما اینایی که بی خانمان هستن کجامیرن خدا خیرتون بده

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۰۸:۱۵

سلام دوست عزیز چند سالی هست که همسایگان وکسبه این محل بخاطر همراهی کردن با این مکان مورد آزار واذیت قرار گرفته اند حال شما لطف کنید این مکان را به محل خود ببرید تا ماهم با واژه همراهی کردن توسط شما آشنا شویم لطفا هرچه سریع تر از همسایگان این محل عذر خواهی کنید قابل ذکر هست که مردم این محل با تمام صبوری که به خرج دادن از هیچ گونه حمایت شهرداری برخوردار نشده اند این محل نه آسفالت درست وحسابی دارد ونه روشنایی برای شب