• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401092919497
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی تیران و کرون:

مشارکت اجتماعی مردم با افزایش تعامل میان دانشگاه‌ها افزایش می‌یابد

مشارکت اجتماعی مردم با افزایش تعامل میان دانشگاه‌ها افزایش می‌یابد

ایسنا/اصفهان سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی تیران و کرون گفت: مشارکت اجتماعی مردم با افزایش دانش و مهارت و تعامل بین دانشگاه‌ها، نهادهای اداری و مدیریت شهری افزایش می‌یابد.

بهزاد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نشست مشترک دانشگاه علمی و کاربردی و شهرداری تیران، اظهار کرد: افزایش تعامل بین نهادهای دانشگاهی و بدنه اجرایی جامعه در توسعه علمی و تصمیم‌گیری تخصصی نقش مهمی دارد.

وی افزود: مشارکت شهروندی در مدیریت شهری جز مهم‌ترین ضرورت‌های هر جامعه‌ای است که هدفمندسازی این همکاری‌ها در رسیدن به هدف و افزایش مشارکت اجتماعی کارآمد مؤثر واقع خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی تیران و کرون با بیان اینکه دانشگاه و مراکز آموزش عالی قادر به رشد علمی و دانش عمومی شهروندان هستند، تصریح کرد: با افزایش دانش و مهارت، تعامل بین دانشگاه‌ها و نهادهای اداری و مدیریت شهری افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: مأموریت دانشگاه علمی و کاربردی در تقویت دانش و مهارت‌آموزی بوده که شهروندان با آموزش مفاهیم مختلف و کسب این توانایی قادر به اظهارنظر و ارائه طرح‌های هدفمند بوده و از طرفی هم می‌توانند سهم خود را در ایجاد اشتغال و فعالیت هدفمند ایفا کنند.

جمالی با انتقاد از تصمیم سازی‌های غیرعلمی، خاطرنشان کرد: دانش و مهارت عمومی و تخصصی مانع از تصمیم‌گیری‌های غلط و مطالبه نادرست می‌شود که باید جایگاه دانشگاه‌ها در این خصوص تقویت شود.

وی با اشاره به تصمیم‌هایی که در تعامل بین دانشگاه و شهرداری تیران اخذ شده، گفت: حمایت از دانشگاه برای ارتقا سطح علمی شهروندان و کارکنان و همچنین توسعه امکانات زیرساختی در این نشست انجام شد.

به گفته رئیس دانشگاه علمی و کاربردی تیران و کرون این همکاری مشترک در قالب تفاهم‌نامه به امضا و به مرحله اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha