• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401100904964
  • خبرنگار : 50491

امام جمعه گرگان:

حاج‌قاسم بهترین الگو برای مسئولان است

حاج‌قاسم بهترین الگو برای مسئولان است

ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد میدانِ هدف بزرگ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود، گفت: اگر امروز بخواهیم برای مسئولان خود یک الگو در نظر بگیریم بهترین الگو حاج‌قاسم سلیمانی است.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه ۹ دی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: روز ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز بسیار مهم است، حادثه‌ای که برای روز ۹ دی اتفاق افتاد باید تا همیشه برای ملت ایران سرمشق و روشن‌کننده باشد و به عنوان راهنما و چراغ راه جلوی چشم مردم ما قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی در سال ۱۳۸۸ خیال خامی درباره ملت ایران دیده بودند و می‌خواستند به آن جامه عمل بپوشانند، بیان کرد: دشمنان می‌خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به هم بریزند اما آنچه که مشت محکمی بر دهان دشمنان زد حضور کوبنده ملت ایران در حماسه ۹ دی بود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم در میدان نشان دادند که دیگر زمان این خواب‌ها و خیال‌های دشمن برای ملت ایران گذشت و دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، گفت: حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی به طرفداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان دشمنان زد و به آنها ثابت کرده ملتی که این همه شهید،‌ جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده به راحتی در دام دشمنان‌ نمی‌افتد.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه ۹ دی باید برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت و درج شود، متذکر شد: امروز هم دشمن دست از اهداف شوم خود بر نداشته است و می‌خواهد از مشکلات داخلی کشورمان در راستای اهداف شوم خود سوء‌استفاده کند.

وی از دولت،‌ مجلس و همه مسئولان خواست برای رفع مشکلات موجود گام بردارند، تصریح کرد: با وجود حوادث اخیر و تلاش دشمن برای ضربه به جمهوری اسلامی اما باز هم مردم در میدان حضور داشتند و نشان دادند فریب دشمن را نمی‌خورند.

امام جمعه گرگان به ۱۱ دی سالروز ارسال پیام پیامبرگونه امام راحل به گورباچف اشاره کرد و توضیح داد: امام راحل در این روز حضرت آیت‌الله جوادی را به کشور شوروی فرستادند تا حامل پیام پیامبرگونه خود به گورباچف باشد و او را دعوت به خداشناسی کرد که حادثه مهمی بود.

نورمفیدی ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و بیان کرد: حاج‌قاسم به معنای واقعی مرد بزرگ و برای امام راحل و رهبری مالک اشتر و مرد میدان بود، سردار سلیمانی هیمنه پوشالی آمریکا را شکست و حتی کسانی که انقلاب اسلامی را قبول نداشتند در برابر این بزرگمرد سر تعظیم فرود می‌آوردند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد میدان هدف بزرگ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود، تاکید کرد: اگر امروز بخواهیم برای مسئولان خود یک الگو در نظر بگیریم بهترین الگو حاج‌قاسم سلیمانی است، سردار سلیمانی در مقابل آمریکا اشدا علی الفکار بود و در مقابل مردم و حتی کودکان بسیار با نرمش و ملاطفت برخورد می‌کرد و در کنار این نرمش از اقتدار و قدرت روحی برخوردار بود.

امام جمعه گرگان به حضور وزیر جهاد کشاورزی در گلستان اشاره کرد و یادآور شد: اقتصاد استان گلستان کشاورزی است و انتظار می‌رود کشاورزان ما از لحاظ اقتصادی از کشاورزان سایر استان‌ها بالاتر باشند اما امروز اینطور نیست و با وجود آنکه نهاده‌های کشاورزی گران شده اما قیمت محصولات کشاورزی با این گرانی‌ها همخوانی ندارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha