• پنجشنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۱:۲۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401102214736
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار:

نمایشگاه توانمندی‌های لرستان نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد داشت

نمایشگاه توانمندی‌های لرستان نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد داشت

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های لرستان در بخش صادرات نقش مهمی در رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال خواهد داشت.

سیروس ابراهیمی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان که۲۱ دی‌ماه در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه اقتصادی استان در نظر است نمایشگاهی با مضمون توانمندی‌های لرستان در بخش صادرات برگزار شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی با اتاق بازرگانی استان‌های شمالی کشور و همچنین بغداد پایتخت کشور عراق برای حضور در نمایشگاه مذکور انجام شده است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در صورت به وجود نیامدن تغییر در برنامه‌ها، این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ چهارم تا ششم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون حدود ۱۲۰ واحد اقتصادی فعال برای شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های لرستان در بخش صادرات اعلام آمادگی کرده‌اند و در این بین سرمایه‌گذاران داخل و خارج استان نیز برای حضور در نمایشگاه دعوت خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین حدود ۵۰ نفر از سرمایه‌گذاران شاخص فعال در ۴ استان کشور عراق برای حضور در نمایشگاه مذکور اعلام آمادگی کرده‌اند و اقدامات لازم در این رابطه به‌خوبی تمهید شده است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: به‌منظور برگزاری هر چه‌بهتر این نمایشگاه جلسات هماهنگی و اقدامات لازم انجام شده تا بتوان توانمندی‌های اقتصادی استان را در این نمایشگاه که فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط اقتصادی با سایر استان‌ها و همچنین کشور عراق به شمار می‌آید، به‌خوبی معرفی کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: صادرات تولیدات و محصولات لرستان در بخش‌های مختلف به سایر استان‌ها و همچنین کشور همسایه نقش مهمی در ایجاد رونق اقتصادی و همچنین اشتغال برای مردم خواهد داشت که امیدواریم برگزاری این نمایشگاه بتواند گامی مؤثر برای رسیدن به این مهم باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha