• جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401102315611
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیأت دوومیدانی گلستان خبر داد:

رکوردزنی مجدد پرنده گلستانی/ رکورد ملی پرش سه‌گام در اختیار حمیدرضا کیاء

رکوردزنی مجدد پرنده گلستانی/ رکورد ملی پرش سه‌گام در اختیار حمیدرضا کیاء

ایسنا/گلستان رئیس هیأت دوومیدانی گلستان از رکوردزنی پرنده گلستانی خبر داد و گفت: "حمیدرضا کیاء" موفق شد در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور رکورد ملی پرش سه‌گام را جابه‌جا کند.

فریدون یلقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حمیدرضا کیاء موفق شد در رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور رکورد ملی را در پرش سه‌گام جابه‌جا کند، اظهار کرد: این پرنده پرافتخار گلستانی توانست با پرشی معادل ۱۶.۴۱ متر رکورد ملی این ماده را که با حد نصاب ۱۶.۳۵ متر در اختیار "میلاد دریساوی" بود بهبود بخشد.

رئیس هیأت دوومیدانی گلستان با اشاره به اینکه رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور از پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ در مجموعه آفتاب تهران آغاز شده است، خاطرنشان کرد: رقابت‌ها امروز جمعه 23 دی ماه در دو نوبت صبح (بانوان) و عصر (آقایان) برگزار و با معرفی نفرات برتر در هر دو بخش به پایان خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه حمیدرضا کیاء متولد ۱۶ بهمن ۱۳۷۹ شهرستان کردکوی است، تصریح کرد: قهرمانی مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور، قهرمانی برترین‌های جمهوری اسلامی ایران و کسب سه دوره قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ از دیگر افتخارات این ورزشکار گلستانی است.

گفتنی‌است، "حمیدرضا کیاء" مرداد ماه ۱۳۹۸ در رده سنی جوانان از باشگاه آسان پرداخت در ماده پرش سه‌گام شرکت و با ثبت رکورد ۱۶.۵۰ متر موفق شد رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران را بهبود بخشد. "کیاء" در رده سنی جوانان با رکورد ۱۶.۱۳ متر رکورددار این ماده بود.

وی در فروردین ۱۴۰۰ در اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استادعلی باغبانباشی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد مقدس شرکت کرد و موفق شد در پرش سه‌گام بخش آقایان با ثبت حدنصاب ۱۶.۶۲ متر رکورد ملی این ماده را که متعلق به خودش بود تغییر دهد.

این ورزشکار خوش آتیه دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در خردادماه ۱۴۰۰ در مسابقات بین‌المللی کازانف قزاقستان که مدال آوری در آن بخشی از فرأیند کسب سهمیه حضور در المپیک و بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود در ماده پرش سه گام با ثبت رکورد ۱۶.۱۸ متر بر سکوی قهرمانی ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha