• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401102819514

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

بیان دستاوردهای انقلاب موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود

بیان دستاوردهای انقلاب موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود

ایسنا/فارس رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود.

هادی رضایی چهارشنبه ۲۸ دی در جلسه کمیته رسانه استانی ستاد دهه فجر فارس، از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

او محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی ذکر کرد.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بایستی برای مردم بیان شود که این مهم موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه امنیتی دارد که دیگر کشورها ندارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: مردم و جوانان، جمهوری اسلامی را با آرمان‌ها و شعارهای روز اول انقلاب مقایسه می‌کنند نه با رژیم پهلوی، چرا که دستاوردهای جمهوری اسلامی حتی از جانب دشمن هم قابل کتمان نیست.

رضایی با اشاره به اینکه امروز قبل از اینکه گرانی و تحریم بر روی قشر جوان ما اثرگذار باشد، مباحث و سئوالات بی پاسخ که در ذهن آن‌ها ایجاد شده آن‌ها را به کف خیابان کشانده است، عنوان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی ایران را در افکار عمومی محاکمه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha