• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401110100243
  • خبرنگار : 50034

استاندار همدان:

باید با تمام توان و اتحاد در مقابل فرهنگ منحط غرب بایستیم

باید با تمام توان و اتحاد در مقابل فرهنگ منحط غرب بایستیم

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: باید با تمام توان و اتحاد و انسجام در مقابل فرهنگ منحط غربی و فرهنگ رسانه‌ای او که مکتب و نظام اسلامی و آرمان ما را مورد آماج قرارداده است، بایستیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه یکم بهمن‌ماه در همایش بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح‌یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان که هم اکنون در حال برگزاری است، با بیان اینکه آیت الله مصباح مردی از سلاله اولیاء و فرزند و شاگرد راستین امام(ره) بود و تلاش کرد با افکار و عقاید اسلامی را در جامعه نشر دهد، تصریح کرد: شیوه مبارزه او به قدری با دقت و ظرافت بود که شاید کسی متوجه این حرکت نشد اما در مسیر مبارزه اقدامات خوبی انجام داد.

 قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی لیباریسم، اُمانیسم و سکولاریسم را از نمادهای اصلی فرهنگ منحط غربی می دانست و وجه همت و مبارزه خود را در این زمینه قرار داد البته در مقابل به تکنولوژی و مباحث روز هم اعتقاد راسخی داشت.

وی با تأکید بر اینکه وی در راه تعالی و گسترش فرهنگ اسلامی نقش داشت، ادامه داد: وی مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) را در سال ۷۴ پایه گذاری کرد و بسیاری از افکار ناب اعتقادی را گسترش داد، طرح ولایتی که دانشجویان را مورد توجه قرار داد و امروز ثمره این زحمات را می‌بینیم که جوانان گام دومی انقلاب هستند.

استاندار همدان اظهار کرد: علامه مصباح یزدی در سیر افکار و حالات، خصایص نیک داشت و علاوه بر اینکه فیلسوف، اسلام شناس و مردم اخلاق بود اما در مقابله و ستیز با فرهنگ منحط غربی سرسازش نداشت.

وی با اشاره به اینکه حرکت نابخردانه‌ای که پارلمان اروپایی با یک رأی شکننده به اتحادیه پیشنهاد داده که سپاه پاسداران را در جرگه گروه های تروریستی قرار دهند که تقریباً ۵۲ درصد به آن رأی دادند، اظهار کرد: اگر اندکی خرد در پارلمان اروپا وجود داشته باشد، این مسیر را ادامه نمی دهند و این نظر مشورتی را کنار می گذارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران این حرکت پارلمان اروپا را محکوم می‌کنند، تأکید کرد: مردم ایران سپاه و بسیج را از صمیم قلب دوست دارند و می‌دانند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: سپاه در جنگ سخت، جنگ نرم و کرونا، سیل و همه عرصه‌ها حضور داشته و از همه آرمان ها و تمامیت ما دفاع کرده و مایه افتخار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha