• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401110100405
  • خبرنگار : 50182

فرماندار کنگاور با اشاره به دمای منفی 20 درجه:

انتظار داشتیم "ادارات" کنگاور تعطیل شود/ معابر "یخ" زده‌اند

انتظار داشتیم "ادارات" کنگاور تعطیل شود/ معابر "یخ" زده‌اند

ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به سرمای کم سابقه این شهرستان گفت: امروز صبح دمای شهرستان به منفی 20 درجه رسید که موجب شد کارکردن در این شرایط سخت شود.

فرزاد الماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سرمای بی سابقه هوا در بسیاری شهرهای کشور گفت: کنگاور هم مانند بسیاری شهرها چند روزی است که سرمای کم سابقه ای را تجربه می‌کند و امروز(اول بهمن) دمای این شهرستان به منفی 20 درجه رسید و به عنوان سردترین نقطه استان شناخته شد.

وی افزود: در این شرایط دمایی انتظار داشتیم که ادارات شهرستان تعطیل شود، چرا که روز قبل (جمعه) سیستم گرمایشی تمام ادارات خاموش بوده و فضای ادارات یخ زده بود و کار در این شرایط واقعا سخت است، چرا که زمان می‌برد با روشن شدن وسایل گرمایشی محیط ادارات قدری گرم شود.

الماسی با اشاره به بارش برف چند روز گذشته گفت: در سطح روستاهای شهرستان حدود نیم متر و در داخل خود شهر کنگاور حدود 40 سانتی متربارش برف داشتیم، اما خوشبختانه کار برف روبی و پاکسازی معابر انجام شد تا با  این سرمای شدید به مشکل برنخوریم.

وی افزود: در حال حاضر معابر شهر کلا یخ زده است، اما معابر باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و این وضعیت در سطح راه‌های شهرستان هم برقرار است.

الماسی در ادامه با اشاره به وجود 100 روستا در سطح شهرستان گفت: از این تعداد بیش از 60 روستا بالای 20 گازرسانی شده‌اند و اقدامات لازم برای تامین سوخت سایر روستاها که جمعیت کمتر از 20 خانوار دارند نیز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مشکلی در امر گازرسانی و سوخت رسانی در سطح روستاهای شهرستان نداشته‌ایم. همچنین مشکلی در زمینه یخ زدگی و آسیب لوله‌ها و تاسیسات آب شهرستان تاکنون گزارش نشده است.

امروز(شنبه) مدارس 10 شهرستان استان کرمانشاه غیرحضوری بود و ادارات هم با تاخیر آغاز بکار کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha