• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401110302269
  • خبرنگار : 50310

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:

ارسال ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مکتب سلیمانی و رسانه و پویش جان فدا

ارسال ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مکتب سلیمانی و رسانه و پویش جان فدا

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی ارشاد اسلامی لرستان گفت: در بین برنامه‌های راه سلیمانی دو برنامه با عنوان مسابقه مکتب شهید سلیمانی و رسانه و پویش جان فدا داشتیم که حدود ۱۲۰ اثر به دبیرخانه این دو برنامه ارسال شد.

اعظم روانشاد سوم بهمن در آیین اختتامیه ‌جشنواره مکتب شهید سلیمانی و رسانه و پویش مردمی جان‌فدا که در سالن شهید حیدریان در بخش مردمی برگزار شد، با محکومیت اقدام پارلمان اروپا برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ضمن حمایت از این نهاد مردمی، اظهار کرد: این امر خصمانه نشان دهنده استیصال دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دهه مقاومت و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی حدود ۸۰ برنامه را در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در سطح استان برگزار کرد که در رأس آن‌ها سومین همایش راه سلیمانی با موضوع شهر و با حضور خانواده‌های شهدای امنیت قرار داشت.

روانشاد ادامه داد: در بین این برنامه‌ها دو برنامه با عنوان مسابقه مکتب شهید سلیمانی و رسانه و پویش جان فدا داشتیم که حدود ۱۲۰ اثر به دبیرخانه این دو برنامه ارسال شد.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه قطعاً نقش قوی و تأثیرگذاری را در تبیین، نشر و معرفی الگوی شخصیتی سلیمانی دارند و اصحاب رسانه ما نیز از هیچ فعالیتی دریغ نکرده و در همه ابعاد مختلف آثاری را تولید کردند.

وی با اشاره به این‌که فضاسازی، شبیه‌سازی، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی در راستای مکتب حاج قاسم را در معرفی این مکتب مهم می‌دانیم و در دستور کار ما قرار دارد، افزود: وقتی این جریان‌سازی از طریق قشر رسانه و اهالی فرهنگ و هنر باشد می‌توانیم بگوییم موفق عمل کردیم.

روانشاد تصریح کرد: تأثیر کارهای فرهنگی و هنری می‌تواند در ترویج این مکتب مؤثر بوده و بر روی افراد آزادی‌خواه دنیا تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha